Warning: Undefined variable $time_difference in /home/symbghu1/public_html_symboltech.hu/tudasbazis/wp-content/plugins/similarity/similarity.php on line 327

Warning: Undefined array key 0 in /home/symbghu1/public_html_symboltech.hu/tudasbazis/wp-content/plugins/similarity/similarity.php on line 339

Rendszeres számlázás szerződés alapján

A Symbol Ügyvitel alapszoftvereihez illeszthető Szerződés modul segítségével kezelni tudjuk vevőinkkel és szállítóinkkal kötött szerződéseinket. Erről részletesen az Új szerződés rögzítése című bejegyzésben térünk ki. Jelen bejegyzésben az ezekhez a rögzített szerződésekhez kapcsolódó számlázási teendőkről lesz szó.

A Partner menü Új vevői szerződés / Új szállítói szerződés menüpontjában tudjuk rögzíteni a szerződés adatait (partner, eredeti bizonylatszám, érvényesség, tárgy, szerződésben szereplő tételek, fizetési mód, megjegyzés). Amikor minden adatot megfelelően kitöltöttünk, vevői szerződéseinkkel kapcsolatos rendszeresen ismétlődő számlázásainkról értesít a rendszer. A szerződések számlázásának időpontját a felső menüsorban található Rendszeres számlázás gomb segítségével tudjuk meghatározni.

A gomb megnyomására felugró új ablakban tudjuk beállítani, hogy milyen időközönként, és milyen alkalmakkor készüljön számla vagy díjbekérő a szerződés alapján. Megadhatjuk, hogy naponta, hetente vagy havonta készüljön számla, illetve hogy milyen napra essen az ismétlődő számlázás, ezt is több szempont szerint.

A Minta… gomb segítségével megnézhetjük a beállítás szerinti számlázási dátumokat is.

Amikor elérkezik az idő az új számla vagy díjbekérő kiállítására, a főablakban a Teendők között megjelenik az adott szerződés. Azt, hogy a teendőkre emlékeztessen a rendszer, a Beállítások / Felhasználói beállítások alatt tudjuk rögzíteni, ha a Felhasználói felület fülön a Főablak beállításai között a Számlázandó szerződések megjelenítése mezőt kipipáljuk.

Ha ez a beállítás megtörtént, az adott napon a főablakban látni fogjuk a számlázandó szerződést, melyre jobb gombbal kattintva megadhatjuk, hogy számla vagy díjbekérő kiállítása történjen, vagy esetleg bizonyos idő múlva a rendszer ismételten emlékeztessen az adott feladatra.

Ha partnereinkkel kötött szerződéseinket rögzítjük számlázó és készletkezelő szoftverünkben, és ezeket a beállításokat megtesszük, a jövőben egy számla sem marad el, sőt még észben sem kell tartani a szerződésekhez kapcsolódó határidőket, hiszen a rendszer emlékeztet rá. Ettől lesz élmény az ügyvitel!