Szerződés számlázása kézzel

Számlázó és készletkezelő rendszereink alkalmasak szerződések kezelésére is, ahogy ezt már korábbi bejegyzésekben részleteztük. Ezekhez a szerződésekhez be lehet állítani rendszerességet, mely meghatározza, hogy a rögzített tételek kiszámlázása mikor történjen meg és az adott időpontban az Emlékeztetők alatt meg is találjuk azokat. De mi történik, ha egy szerződéshez nincs rendszeresség beállítva? Erről szól a következő bejegyzés.

Szerződés számlázás tömegesen

Ahogy azt már más bejegyzésekben részleteztük, számlázó és készletkezelő rendszerünkben lehetőség nyílik szerződések rögzítésére is. Jelen bejegyzésben a már létrehozott szerződések alapján való számlák kiállításáról lesz szó bővebben, mely az adatok megfelelő megadása esetén mindössze néhány gombnyomással megoldható!

Új szerződés rögzítése

Az üzleti élet alapkövei a vevőkkel és szállítókkal kötött szerződések. Rendkívül fontos a hatékony üzletmenethez, hogy ezeket a szerződések naprakészek legyenek, szükség esetén módosítsuk őket és mindenekelőtt, hogy észben tartsuk a bennük foglaltakat. Nálunk ezt az ügyviteli szoftver megteszi helyettünk!

Rendszeres számlázás szerződés alapján

A Symbol Ügyvitel alapszoftvereihez illeszthető Szerződés modul segítségével kezelni tudjuk vevőinkkel és szállítóinkkal kötött szerződéseinket. Erről részletesen az Új szerződés rögzítése című bejegyzésben térünk ki. Jelen bejegyzésben az ezekhez a rögzített szerződésekhez kapcsolódó számlázási teendőkről lesz szó.

Akció és szerződés összehasonlítása

Az akciók és szerződések létrehozását, rögzítését, működését külön-külön bejegyzésekben részletezzük. Alapvetően hasonló szerkezetű e két funkció a Symbol Ügyvitelben, viszont vannak olyan fontos különbségek, melyekre ebben a bejegyzésben szeretnénk felhívni a figyelmet.