Partner levelezési címe

A következőkben a partnereinkhez hozzárendelhető levelezési címekről lesz szó bővebben. Amennyiben partnerünk nem a cégen belül végzi a könyvelését, vagy bármilyen más oknál fogva egy, a székhelyétől eltérő címre kéri bizonylatainak eljuttatását, levelezési cím megadása szükséges.

Partner telephelyek

Számlázó és készletkezelő rendszereinkben partnereinkhez telephelyeket is megadhatunk, ráadásul korlátlan számban! Ez akkor lehet hasznos, ha partnercégünk több telephellyel rendelkezik és nem mindegy, hogy melyik telephelyre juttatjuk el a számláját, vagy melyik telephelyre szállítjuk ki a megrendelt árutömeget. Olyan is előfordulhat, hogy az összes telephelye részére lead különböző összetételű és mennyiségű megrendeléseket, ekkor kiemelten fontos, hogy ezeket egyedileg kezeljük.

Partner kapcsolattartók

Partnereinkhez kapcsolattartókat tudunk hozzárendelni, ezáltal egy emberközelibb kapcsolat alakítható ki, hiszen tudjuk milyen ügyben kit kell keresnünk. Ez több szempontból hasznos lehet, hiszen ha felvisszük, hogy a kibocsátott számláinkkal kapcsolatban ki az illetékes a partnercégnél, hogy hívják a raktárost, aki az árukat érkezteti, illetve mi az ügyvezető neve, akivel az esetleges szorosabb együttműködés részleteit tudjuk megvitatni, megkönnyíthetjük és lényegesen hatékonyabbá tehetjük cégünk működését!

Partner EU tagság beállítása

Partnereinkhez beállíthatjuk ügyviteli rendszerünkben, hogy belföldi illetőségű, EU-tag, esetleg EU-n kívüli székhellyel rendelkezik, ezáltal rengeteg hibalehetőséget tudunk kiküszöbölni, többek között az áfa szempontjából is.

Partner bizonylat beállításai

Számlázó és készletkezelő rendszereinkben lehetőség nyílik egyedi beállításokat alkalmazni partnereink bizonylatait illetően. Számos egyedi beállítás adható meg, melyekkel vevőink és szállítóink teljesen egyedi igényeit is pofonegyszerűen kielégíthetjük pár gombnyomás segítségével, hiszen ettől lesz élmény az ügyvitel!

Vevő hitelkeret beállítás

A Symbol Ügyvitelben lehetőség van vevőkhöz való egyedi hitelkeret beállítások hozzárendelésére. Napjainkban a folyamatosan változó pénzügyi-gazdasági helyzet miatt erre kiemelten szükség is van, hiszen fő a biztonság! Mire jó ez? Arra, hogy határt lehessen szabni a kiegyenlítés nélküli árukiadásnak, és ezáltal kordában tudjuk tartani nemfizető vevőinket.

Partner pénzügyi adatai

Új vevő rögzítésénél meg tudjuk adni partnerünk pénzügyi adatait is. Ezzel rengeteg későbbi munkát tudunk előre elvégezni, automatizálni, illetve számos hibalehetőséget is kikerülhetünk az adatok teljes körű kitöltésével.

Vevő e-bizonylat és e-számla beállításai

Partnereink részére napjainkban egyre nagyobb mértékben küldünk e-bizonylatot, illetve e-számlát gazdaságossági, környezetvédelmi és egyéb szempontok miatt. Így nincs szükség egy külön raktárhelyiség fenntartására ahol a számlák porosodhatnak, hiszen összes bizonylatunk az adatbázisban tárolódik és megszabadulhatunk a felesleges nyomtatással és postázással kapcsolatos költségektől is.

Új partner rögzítése

A következőkben új partnereink rögzítésének lehetőségeiről lesz szó. Rendszerünkben a vevőket és szállítókat összefogóan egy partnertörzsben kezeljük, hiszen elképzelhető olyan partneri kapcsolat is egy másik céggel, amikor az adott cég vevőnk és szállítónk is egyben.