Bejegyzés

Új szerződés rögzítése

Az üzleti élet alapkövei a vevőkkel és szállítókkal kötött szerződések. Rendkívül fontos a hatékony üzletmenethez, hogy ezeket a szerződések naprakészek legyenek, szükség esetén módosítsuk őket és mindenekelőtt, hogy észben tartsuk a bennük foglaltakat. Nálunk ezt az ügyviteli szoftver megteszi helyettünk!

Új akció rögzítése

A napjainkban szinte minden iparágra jellemző piaci verseny hatására egyre nagyobb figyelem helyeződik az akciókra, hiszen ezekkel tudjuk a többi marketing eszköz mellett forgalmunkat növelni, piaci részesedésünket javítani. Az ilyen irányban megnövekedett igények hatására számlázó és készletkezelő rendszereink alkalmasak akciók rögzítésére is.

Vevő alapértelmezett kedvezménye

Számlázó és készletkezelő rendszereinkben lehetőség nyílik számos egyéb kedvezmény mellett vevőinkhez alapértelmezett kedvezmények rögzítésére. Ez abban az esetben hasznos, ha például egy vevőnk mindig időben rendezi számláit vagy rendszeres időközönként rendel tőlünk, bizalmát egyedi kedvezménnyel jutalmazhatjuk. Ez az összes számára kiállított számlára érvényes lesz, függetlenül az egyéb kedvezményektől.

Termék-Vevő kedvezmények

Az eddig részletezett különböző szempontok szerinti kedvezményeken felül egy teljesen egyedi, termék-vevő kedvezmény mátrixot is létrehozhatunk Enterprise rendszerünkben. Ez úgy működik, hogy mindentől függetlenül beállíthatunk adott vevőknek adott termékekre bizonyos összegű kedvezményt, mely felülírja a vevő alapértelmezett kedvezményét, viszont a többi beállított kedvezmény formával összeadódik.

Vevő hitelkeret beállítás

A Symbol Ügyvitelben lehetőség van vevőkhöz való egyedi hitelkeret beállítások hozzárendelésére. Napjainkban a folyamatosan változó pénzügyi-gazdasági helyzet miatt erre kiemelten szükség is van, hiszen fő a biztonság! Mire jó ez? Arra, hogy határt lehessen szabni a kiegyenlítés nélküli árukiadásnak, és ezáltal kordában tudjuk tartani nemfizető vevőinket.

Vevő e-bizonylat és e-számla beállításai

Partnereink részére napjainkban egyre nagyobb mértékben küldünk e-bizonylatot, illetve e-számlát gazdaságossági, környezetvédelmi és egyéb szempontok miatt. Így nincs szükség egy külön raktárhelyiség fenntartására ahol a számlák porosodhatnak, hiszen összes bizonylatunk az adatbázisban tárolódik és megszabadulhatunk a felesleges nyomtatással és postázással kapcsolatos költségektől is.

Új partner rögzítése

A következőkben új partnereink rögzítésének lehetőségeiről lesz szó. Rendszerünkben a vevőket és szállítókat összefogóan egy partnertörzsben kezeljük, hiszen elképzelhető olyan partneri kapcsolat is egy másik céggel, amikor az adott cég vevőnk és szállítónk is egyben.