Warning: Undefined variable $returnable in /home/symbghu1/public_html_symboltech.hu/tudasbazis/wp-content/plugins/similarity/similarity.php on line 287

Cégadatok beállítása

A Symbol Ügyvitel első indításánál különféle adatokat kér a rendszer, melyeket a későbbiekben felhasznál a tesztelés vagy éles számla kiállítás folyamán. Ezeken a lépéseken mindenképpen végig kell menni, amennyiben a DEMO változatba szeretnénk megkezdeni a tesztelést, vagy a már megvásárolt programot szeretnénk élesíteni, esetleg termékkulcs frissítésről van szó.  Ilyenek a céges adatok is, melyeket egyszer kell csak megadni, a későbbiekben csak a változást kell rögzíteni.

A már működő programban az Eszközök menüben a Cégadatok Varázsló segítségével módosíthatóak az adatok.

A céges adatok között is vannak kötelezően megadandóak, ezek vastagon szedettek.

Első lépésként a Cégnév és az Adószám megadása kötelező, mégpedig azért, mert ezeket az adatokat törvényi szabályozás szerint szerepeltetni kell a kibocsátott számlákon. A Licensz fájl betöltése gomb segítségével megkönnyíthető a folyamat, hiszen ha rendelkezünk ilyen fájllal egy gombnyomással az összes adatot kitölti a rendszer helyettünk.

Ha esetleg elütjük az adószámot, a rendszerbe épített ellenőrző mechanizmus figyelmeztet, így elkerülhetők a későbbi problémák.

A kimenő számlákkal kapcsolatos törvényi szabályozások miatt a székhely vagy számlázási cím megadása is kötelező irányítószám, település, utca szinten, de ezt kiegészíthetjük az Ország, illetve Megye vonatkozásában is.

Telefonos, illetve webes elérhetőségeket is megadhatunk, ezek megjelenítését a beállítások alatt szabályozhatjuk akár minden bizonylattömbre külön.

Csatolhatjuk cégadatainkhoz céges logónkat is, erről szintén dönthetünk, hogy megjelenjen-e a különböző bizonylatokon, vagy sem.

Amint az összes adat kitöltésre került, dönthetünk arról, hogy csak egy céget kezelünk a programban, vagy többet, hiszen folyamatos fejlesztéseinknek köszönhetően már ez is megoldható!

Végül beállíthatjuk a termékkulcsot, amennyiben már rendelkezünk ilyennel, ám ha még DEMO üzemmódban teszteljük csak számlázó és készletkezelő programunkat, akkor ez nem szükséges.

Ha minden adat megfelelően kitöltésre került, az Online regisztrációval fejeződik be a folyamat. Ezek után már a bővített adatokkal folytathatjuk a program használatát, akár termékkulcs frissítésről, akár DEMO letöltésről, akár a szoftver élesítéséről van szó.