ShopRenter integráció

Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő webáruház rendszerével, a ShopRenter-rel a Symbol Ügyvitel natív kapcsolatot tud teremteni.

SU_Shoprenter

A ShopRenter elérhetővé tette kapcsolódási felületének (API) v3-as verzióját, amelyhez cégünk elkészítette az illesztést. Így fejlesztés nélkül, azonnal működő módon tudnak ügyfeleink kapcsolódni ShopRenter webáruházukhoz.

Részletes termékadatok
Ügyviteli rendszerében tárolt minden terméke, azok minden adatával, képeivel együtt pontosan és automatikusan jelennek meg webáruházában.

Rendelések letöltése
A webáruházban leadott rendelések és vevőadatok azonnal megjelennek az ügyviteli rendszerben. Innen már csak egy lépés a számla és a csomagküldés.

Egyedi fejlesztés nélkül
A ShopRenter v3-as kapcsolódási felületével modulunk fejlesztés nélkül, azonnal tud adatot cserélni. Az adatcsere nyomon követhető, pontos és hibatűrő.

További információk a ShopRenter integráció oldalán ide kattintva

Ecommerce Expo – 2016. március

Könnyedén mozog az Online Világban, de szeretne egy magasabb szintre lépni? Várjuk a 2016. márciusában megrendezésre kerülő Ecommerce Expo-n!

Online értékesítéssel foglalkozik? Szeretné vevőit hatékonyabban kiszolgálni? Töltse velünk a március 24-ét, jöjjön el az általunk is támogatott Ecommerce Expo-ra, tanuljon az e-kereskedelmi szakma neves szakértőitől! Csapjon le a kiállítók egyedi, csak erre az alkalomra szánt ajánlataira vagy használja ki, hogy egy helyen érhet el 1500 potenciális partnert (e-kereskedőt, marketingest, döntéshozót).

ecommexpo-logo-small

Csak a növekedés és automatizálás témakörben 12 előadást hallgathat meg, többek között cégünk képviseletében Balázs Csabát “Felkészülés a növekedésre: Automatizáld webáruházad üzleti folyamatait” címmel. A kávészünet után 14h-kor.

Még 7 napig elérhetőek a Super Early Bird belépők, döntsön mihamarabb!

2015. Karácsonyi működési rend

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket és Partnereinket, hogy a Symbol Tech Zrt. az alábbi rend szerint érhető el a 2015. évi Karácsonyi időszakban:

 

Cégünk 2015-12-24-től 2016-01-03-ig zárva tart

Az utolsó nyitva tartási napon, 2015-12-23-án 15h-ig várjuk ügyfeleink hívását és személyes megkeresését.

Az új évben, január 4-én reggel 9h-tól újra várjuk ügyfeleinket.

 

Az ünnepi időszakban Enterprise ügyfeleink kiszolgálása és a bevezetés alatt álló rendszerekkel kapcsolatok kommunikáció változatlan. Ezzel kapcsolatban keressék személyes tanácsadó kollégáikat a megszokott telefonszámokon.

Az elektronikus csatornákon (e-mail, weboldal) befutó rendelések feldolgozása az ünnepek alatt is folyamatos.

 

Minden kedves ügyfelünknek és partnerüknek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és sikerekben gazdag Új Esztendőt kívánunk!

 

Ügyviteli megoldás OS X (Mac) alatt

Partnercégünk a BPC Rendszerház Kft. látja el számítógépeink karbantartását. A hagyományos feladatok mellett IT kutatással is foglalkoznak. Most épp kikutatták nekünk, hogy miként fut a Symbol Ügyvitel OS X (Apple, Mac) alatt. Microsoft Windows NÉLKÜL!

Az OS X, korábban Mac OS X az Apple 2001-ben megjelent és azóta folyamatosan továbbfejlesztett operációs rendszere, a korábbi, 1984-ben megjelent Mac OS tizedik (X.) főverziója. Szakítva a korábbi Mac OS-ek felépítésével, a tízes rendszert Unix alapokra helyezték és a forráskód nagy részét a Darwin Project keretein belül nyílttá tették.

A BPC Rendszerház Kft. is Symbol Ügyvitelt használ ügyviteli folyamati pontos kezeléséhez, a számlázást is ezzel a rendszerrel oldják meg. Sok OS X-et futtató számítógépük van (munkaállomások és szerver is), régi igény volt, hogy a Symbol Ügyvitel ezen is működjön.

Eddig ezt emulátorokkal oldották meg, minden számítógépen futott egy virtuális Windows operációs rendszer vagy RDP-n, távoli asztal használatával léptek be a közös Windows-ba. Ennek most vége…

SwitchingAppsOSX

A codeweavers termékcsalád segítségével megoldották, hogy natív módon (Windows nélkül) futtatható legyen a Symbol Ügyvitel 1.122-es és 1.124-es verziója. A megoldás nem igényel Windows operációs rendszert, nem kell az operációs rendszerek között váltani, azokat egymásba ágyazni és virtualizálni. Úgy fut a Symbol Ügyvitel, mintha Mac OS X alá írtuk volna.

Crossover Mac weboldalon látható megoldás ára $29.95 – $49.95, amely költsége megoszlik a Windows-os programok között, amelyeket Mac-en futattni szeretnénk: ha bérszámfejtünk, mellette képszerkesztünk és még ügyvitelünk is van, akkor extra költségként $10-ról beszélünk.

Hivatalos telepítési lépések: .Net 4 install és Platform SDK GDI+

A megoldást ajánljuk minden OS X-et futattó ügyfelünknek. További információért hívják a +36 1 226 2993-as telefonszámot vagy látogassák meg a BPC Rendszerház Kapcsolat weboldalt.

Egyedi terméktámogatási konstrukciók

Valószínűleg Önhöz is eljutott a hír, hogy a NAV 23/2014. (VI.30.) NGM rendelet 11/A. §-a szerint 2016. január 1-től az ügyviteli szoftvert használó cégeknek, szervezeteknek speciális adatszolgáltatást kell lehetővé tenni a hatóság számára.

Cégünk folyamatosan követi a jogszabályi változásokat, így jelen rendeletről is jó előre értesültünk. Már most készen áll a Symbol Ügyvitelben az “adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” funkció, hogy minden érintett idejében felkészülhessen egy esetleges ellenőrzésre.

tax-planning_03

Ha Ön nem élt eddig a terméktámogatással, javasoljuk, hogy hosszabbítsa meg a törvényi megfelelés érdekében. Így nemcsak a rendeletben előírt feltételeknek fog megfelelni, de hozzájut az elmúlt időszak évi több száz módosításához, kényelmi funkcióihoz.

Számunkra fontos, hogy partnereink elégedettek legyenek és szeretnénk könnyíteni a felmerülő költségeken. Egyedi, az Ön cégére szabott terméktámogatási feltételeiről tájékozódhat kollégáinknál a (1) 445-1404-es telefonszámon.

KKK = Karácsonyi készlet kalkulátor

Cégünk elkötelezett abban, hogy termékeink ne csak a jogszabályi elvárásoknak feleljenek meg, hanem valódi eszközök legyenek, melyek nagymértékben segítik ügyfeleink napi munkáját. Egy kereskedelmi cég működtetésének legfontosabb sarokköve a megfelelő készletszint megadása. A második legfontosabb pont pedig ennek a betartása. Pláne egy olyan hektikus, kiemelkedő forgalmat generáló időszakban, mint a Karácsony.

 

A készletszint megállapítása és betartására a Symbol Ügyvitel tartalmaz egy kiváló eszközt: ez az MRP modul. A modul segítségével a nyitott vevői rendelések összesítése és a már beérkező termékek összeszámolása után egy tényleges igénylista keletkezik. Ez az igénylista alkalmas arra, hogy szállítóink felé leadjuk.

kkk3

Cégünk a moduljait folyamatosan fejleszti, az MRP is állandó bővülésen megy keresztül. Nem rég kitaláltunk még egy pontosítást: lehet készletszintet emelve rendelni! Leadhatunk olyan rendelést, amely nem számít bele a beérkező készletbe. Mert ez jól jön Karácsonykor, amikor a vevői rendelések száma változatlan, de sok ad-hoc rendelést kell tudnunk kiszolgálni. Persze azonnal, mert mindenki december 20-án indul vásárolni.

 

Ez közvetetten megoldást fog jelenteni azon, hosszú távú rendelésekre is, amelyek várható beérkezési ideje 2-3 hónap. Mondjuk, ha Kínából rendelünk, nem tudunk a vásárlói igények alapján szállítói rendeléseket leadni, mert azok elfogadhatatlanul hosszú idő alatt jutnának el a vevőhöz. Helyette a korábbi időszakok fogyási statisztikái alapján készíthetünk hosszú kifutású szállítói rendeléseket.

 

Mert lassan itt a Karácsony!

 

Az adóhatósági adatszolgáltatás kérdései

Jön az év vége, pár hónap és bevezetésre kerül a NAV új csodafegyvere a szervhez bekötött számlázó program. Ez a valóságban nem ilyen szigorú, mert „csak” arról van szó (egyelőre), hogy külön kérésre, a számlák hagyományos listájától eltérő helyen le lehessen kérdezni egy számla intervallumot olyan XML formában, hogy a NAV-os revizorok ezt fel tudják dolgozni a helyszíntől távol. Tipikusan a NAV központokban.

 

A jogszabály már az év első felében megszületett, nemrégiben, szeptember környékén pedig napvilágot látott az első XML formátum, amelyet sok cég (köztük mi is) beépítettünk a szoftverünkbe. A NAV formátuma jelen állapotában túl száraz, túl pragmatikus. A címadatok olyan szinten vannak mezőkre bontva, hogy nincs olyan ügyviteli rendszer, amely így tárolná az adatokat: település, kerület, közterület, közterület jellege, házszám, épület, lépcsőház, szint, ajtó.

Adóellenőrzés

Cégünk az EKÁER rendszer fejlesztésekor is sokat tanult abból, hogy a hirtelen fejlesztések, a rövid reakcióidő nem feltétel. Egy még kiforró félben lévő rendszer bevezetése is várhatóan 1-3 hónapot csúszni fog, a gyakorlat pedig számos ponton fog változásokat hozni.

 

A jelenlegi jogszabályi ismereteink szerint a rendszerünk megfelel a január 1-én életbe lévő „Adóhatósági adatszolgáltatás” elvárásainak. A változásokat pár napon belül le fogjuk követni.

 

Richter Gedeon Nyrt. fejlesztések

Cégünknek, az idén 10 éves Symbol Tech Zrt-nek komoly elismerés és nagy előrelépés, hogy Magyarország legnagyobb hazai gyógyszergyárával dolgozhatunk együtt. Az elmúlt évek sikereit támasztja alá, mind szakmailag, mind üzletileg, hogy a Richter Gedeon Nyrt-vel hosszú távú együttműködési megállapodást kötöttünk belső rendszereik fejlesztésére.

Üzletileg siker, mert komoly felkészültséget igényel egy gyógyszergyár kiszolgálása. A nagy cégekre jellemző belső szabályzatok mellett sok, külső feltételnek is meg kell felelnünk. A közigazgatási, jogi szabályozás mellett a Richter gyógyszergyár számos kitételt támaszt, amelyek a vevőik irányából érkeznek: a vevők egy gyógyszergyártól olyan magas szintű belső technológia szabályzatot, naplózási rendszert, nyomon követési klauzulákat kérnek, amelyek egy laikus szemszögéből értelmezhetetlennek, eltúlzottaknak látszanak.

kezfogas

Továbbá szakmailag is sikerként könyveljük el, hogy egy ilyen volumenű projekt infrastrukturális feltételeinek meg tudunk felelni. A megrendelő által támasztott igények nem teljes listája: teszt forgatókönyvek modulonként, funkciónként; deployment (telepítési) forgatókönyv; mentési stratégia elemei.

Minden modul előre definiált módon kerül tesztelésre, amely tesztekről több oldalas, hivatalos, mindkét fél által aláírt jegyzőkönyvek készülnek; több oldalas telepítési dokumentáció segíti azt, hogy a több mint 50 fős informatikai főosztály szinte minden tagja el tudja végezni a telepítést és kritikus esetben a rendszerhez percek alatt hozzá tudjon nyúlni.

Cégünk arra törekszik, hogy az egészségügyben eddig felépített, a gyógyszeriparban most kiépülő bázisait erősítse, és 100%-ban magyar beszállítóként bizonyíthassuk rátermettségünket a multikulturális szoftver-piacokon is.

Termékböngésző – egyszerű kereshetőség

A modul lényege, hogy könnyedén keresgéljünk a termékek között, egyedi tulajdonságok (teljesítmény, szín, méret, stb.) megadásával tudjuk kiválasztani, értékesíteni, vagy árajánlatra tenni  a kijelölt terméket belekalkulálva aktuális készletünket.

 

Mikor van leginkább segítségünkre a modul?

 

Felhasználók tájékoztatása

Vevői érdeklődésre (telefon, email) választ adhatunk a termékböngésző segítségével. A terméket kiválasztva azonnal minden fontos információt meg tudunk jeleníteni (és vevőinket tájékoztathatjuk ezekről), legyen az kapcsolódó vagy helyettesítő termék, csomagolási egység, raktárkészlet vagy akár szállítói specifikáció, egyéb dokumentumok. És ami a legfontosabb, az ügyfelet azonnal tájékoztathatjuk az árakról, csomagárakról. Ha tetszik neki, az árut félre is tehetjük a számára.

Young woman examining cosmetic bottle in shop, side view, close-up

Értékesítés, bizonylatolás termékböngészővel

Nemcsak  értékes információkhoz juthatunk a modul segítségével, de közvetlenül a felületről, értékesítői vagy egyéb bizonylatokat (árajánlat, szállítólevél) hozhatunk létre egy virtuális kosár segítségével. A kosár mintegy gyűjtőként működik, abban termékeket helyezhetünk el egy gombnyomással. A kosárba helyezett termékeket szintén egy kattintással bizonylatra helyezhetjük, legyen az számla azonnali értékesítéskor, vagy vevői rendelés. Ez esetben dolgozhatunk a vevőre szabott árakkal, akciókkal, kedvezményekkel, ha korában kiválasztottuk a vevők listájából.

 

A termékböngésző modul használatával a hagyományos, több-ablakos értékesítés helyett egy új-generációs, ügyfél központú, ugyanakkor a magyar jogszabályokkal teljesen összhangban lévő bizonylatolást valósíthatunk meg.

 

Nincs ilyen modulom!

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, de Önnek még nincs ilyen modulja, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:

Hívja az (1) 445-1404-es számot vagy lépjen velünk kapcsolatba az Üzenet menüpontban!

 

Pick-pack: pont ott – egyszerű csomagküldés

A felhasználói igények alapján pár éve elérhető Csomagküldés modulunk Enterprise ügyfeleink számára. Az ügyféligények folyamatosan bővülnek, a világ változik. Egyre gyakrabban mutatkozik igény a hagyományos postai mellett az alternatív csomagküldési módokra. Ezek fejlesztését, azaz beépítését a szoftverünkbe épp ma kezdjük…

 

Csomagküldő modulunkat szeretnénk integrálni a Magyar Posta Postapontjaival, a Pick-Pack pontokkal és a legújabb őrülettel, a WeBox-szal.

 

A tervezett fejlesztés végén a csomagküldéshez nem csak a legolcsóbb, már szerződött “hagyományos” futárcégünket vehetjük igénybe, hanem választhatunk a fenti megoldások közül is. Sőt, a vevőnk választhatja ezt ki. A rendelésben már jelezheti, hogy melyik Webox-ból szeretné kivenni a csomagot, akár éjjel is.

 

A folyamatban lévő fejlesztéssel kapcsolatos kérdéseiket és ötleteiket várjuk az ugyfelszolgalat@symboltech.hu címre.