Demó letöltése
Próbálja ki INGYEN, kötöttségek nélkül a teljes funkcionalitású demo verziót
Próbálja ki INGYEN, kötöttségek nélkül a teljes funkcionalitású demo verziót
Készletkezelő és raktár program profi számlázó funkcióval
A Symbol Ügyvitel Office programváltozat ideális megoldás kis- és középvállalatok raktározási, készletkezelési és számlázási igényeire. A számlázási funkciók mellett a termékek készletét több raktárban is pontosan nyilvántarthatja. A készlettel kapcsolatos további tevékenységek, leltározás, készletértékelés, készletfoglalás egyaránt elvégezhető az alapváltozattal is.
A számlázási funkciók teljes egészében megegyeznek a Standard verzió képességeivel. Egyetlen különbség, hogy a készletkezelésből adódóan a számlákon olyan információk is megjeleníthetőek, mint gyári számok.
Az Office változat az alapkiépítésén túl modulokkal is bővíthető. A teljes üzleti, készletezési folyamatot lefedheti az Office csomag integrált moduljaival.
60.000 Ft
2018. július 1-jétől kötelező adatot szolgáltatni a legalább 100 ezer forint áthárított áfát tartalmazó, belföldi adóalanyok közötti ügyletekről kiállított számlákról a NAV felé! (forrás: NAV)
A szoftverfejlesztő cégek egy része már felkészült a beküldésre, de mi ennél tovább mentünk. A kiróható büntetés súlyossága indokolja, hogy ne csak egy beküldő eszközt adjunk ügyfeleink kezébe, de egy komplett adatfigyelő központot alakítsunk ki.
Felhasználóbarát, kézreálló felhasználói felület és egy nagy adag innováció. Az indítás után tíz másodpercen belül használható és minden adat azonnali, állandóan friss.
Bármilyen készletmozgató művelet gyors és pontos készletmozgásokat hajt végre. Az eredmény pedig azonnal látszik minden kapcsolódó kimutatáson.
Egy könnyen tanulható, intuitív programcsalád része. A legfontosabb pontok azonnal elérhetőek, a ritkábban használtakhoz is elég kettőt kattintani a menüben.
A Symbol Ügyvitel Office változata egy készletkezelő szoftver, amely a számlázó rendszereink minden tulajdonságával is bír. Az Office verzióban nincsenek megkötések, korlátlan felhasználó használhatja, akár hálózatban is. Gyorsan és pontosan állítható ki vele Forintos és Devizás számla. Korlátlan termék kezelésére alkalmas, korlátlan számú raktárakban.
A termékek esetén már különbséget kell tenni a készletezett termékek és a raktári mennyiséggel nem bíró szolgáltatások között. A szolgáltatások korlátlan mennyiségben számlára tehetőek, míg a készletezett termékek csak a raktári mennyiség erejéig használható fel szállítólevélen és számlán.
A készletkezelés alkalmazásával a program működésének feltétele a pontos raktári nyilvántartás vezetése, de ebben a program minden segítséget megad. A Symbol Ügyvitel napi szintű raktárkészletet tart nyilván. Ennek köszönhetően a korai értékesítés és későbbi bevételezés ellentéte sem áll fenn. A napi szintű készlet nagyon fontos a vezetői kimutatások és utólagos statisztikák elkészítésekor. Ugyanilyen jelentőséggel bír a korlátlan számú raktár lehetősége, amelyeket vagy logikailag (félretevés, visszaküldés előtti gyűjtő, stb.) vagy fizikailag (pult, selejt, stb.) használhatunk fel.
Célunk, hogy a bizonylatok kiállításával együtt az ügyvitel valódi élmény legyen. Ezért alkottuk meg Önnek a Symbol Ügyvitel Office készlet-nyilvántartó változatát.
A Symbol Ügyvitel Office változatával többféle vevői- és raktár bizonylatot rögzíthet. A készlet nyilvántartását indíthatja raktári bevétellel vagy bejövő számláva, szállítólevéllel. A készleten lévő termékek értékesítését indíthatja egy árajánlattal vagy rögtön egy vevői rendelés rögzítésével. Az áru átadását nyugtázhatja egy szállítólevél kiállításával, a pénzügyi tranzakcióhoz pedig számlát állíthat ki. Bárhol is kezdi az ügyviteli folyamatot, a bizonylatok közti átmenet gyors, pontos és felhasználóbarát lesz. Egyértelműen láthatóak a rendszerben a nyitott folyamatok, a bizonylatszintű teendők, és a bizonylatok egy kattintással el is készítheti.
A készlet korrekciójára a leltár funkció áll rendelkezésre. Ezzel több dolgozó, párhuzamosan végezheti egy vagy több raktár készletének felderítését akár termékcsoportonként, gyártónként vagy elsődleges szállítónként.
A bizonylatokon túl a vevők ápolása, a velük való kapcsolattartás is egyszerűbb lesz. Az emlékeztetők és partnerkapcsolatok segítségével nyilvántarthatja, hogy kivel mit beszélt és mikor kell legközelebb hívni/írni/felkeresni őt. Ezeket az információkat a bizonylatok rögzítésekor is megadhatja és bármikor visszakeresheti. A felgyülemlett ügyfél, termék és értékesítési adatokat a kimutatások segítségével értelmezhető információkká gyúrhatja össze. A vevőforgalmi, termékfogyási kimutatások szabadon állíthatóak, az Önt érdeklő dimenziók szerint jeleníthetőek meg.
Egy ügyviteli program legnagyobb hátránya, hogy megjelenését nem lehet személyre szabni. A Symbol Ügyvitel Office programban Ön 12+1 előre paraméterezett stílus közül választhat, ezzel teljesen egyedi megjelenést kölcsönözve a szoftvernek. Lépjen ki a szürke programok világából Fedezze fel a Symbol Ügyvitel újgenerációs számlázó & készletkezelő programot!
Symbol Ügyvitel Office | 60.000 Ft |
---|---|
Egy év terméktámogatás | 0 Ft |
Környezetvédelmi termékdíj | +9.900 Ft |
Vonalkód és termékcímke | +19.900 Ft |
Gyári szám | +19.900 Ft |
Szerződés modul | +9.900 Ft |
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul | +19.900 Ft |
Árajánlat modul | +9.900 Ft |
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul | +9.900 Ft |
Boríték és postai nyomtatványok modul | +4.900 Ft |
Útnyilvántartás | +29.900 Ft |
Webáruház kapcsolat modul | +79.900 Ft |
Terméktámogatás (az első év után további egy évre) | Teljes ár 40%-a |
Office komplett csomag | 130.000 Ft |
---|---|
Symbol Ügyvitel Office | |
Egy év terméktámogatás | |
Vonalkód és termékcímke | |
Gyári szám | |
Szerződés modul | |
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul | |
Árajánlat modul | |
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul | |
Boríték és postai nyomtatványok modul | |
Terméktámogatás | 52,000 Ft / év |
Árak (nettó árak, nem tartalmazzák a 27% ÁFA-t)