Számlázó program
Demó letöltése

Próbálja ki INGYEN, kötöttségek nélkül a teljes funkcionalitású demo verziót

Symbol Ügyvitel Standard

Teljes számlázási rendszer

A Symbol Ügyvitel Standard programváltozata tökéletes megoldást nyújt szolgáltató és szellemi tevékenységet végző egyéni vállalkozók és cégek számára. A kimenő számlák kiállítása mellett pontosan nyilván tarthatja a bejövő számlakat és azok (rész)kiegyenlítettségét.

Számlázó programunk az alapkiépítésén túl modulokkal is bővíthető, így Ön egy olyan rendszert tud összeállítani, amely lefedi az üzleti folyamatait. Rendszeres számláiról is gondoskodik a Symbol Ügyvitel. A szerződés modul segítségével a rendszeresen kiállítandó számlákat rögzítheti, majd a megfelelő időpontban (hónap első/utolsó napja vagy az utolsó péntek) egy kattintással elkészítheti azokat.

Az árajánlat kiállítási lehetőség és az emlékeztetők rendszere összetett vevőkezelést tesz lehetővé, biztosítva ezzel, hogy partnereit profi módon tudja kiszolgálni.

45.000 Ft

NAV Online Számla Adatközpont (NOSZA)

2018. július 1-jétől kötelező adatot szolgáltatni a legalább 100 ezer forint áthárított áfát tartalmazó, belföldi adóalanyok közötti ügyletekről kiállított számlákról a NAV felé! (forrás: NAV)

A szoftverfejlesztő cégek egy része már felkészült a beküldésre, de mi ennél tovább mentünk. A kiróható büntetés súlyossága indokolja, hogy ne csak egy beküldő eszközt adjunk ügyfeleink kezébe, de egy komplett adatfigyelő központot alakítsunk ki.

2000+ vállalkozás

Szoftverünket több mint kétezer mikro-, kis- és középvállalkozás használja. Ez garanciát jelent Önnek is a kényelemre és a megbízhatóságra.

Innovatív

Programváltozatainkat a folyamatos újítások és innovációk jellemzik. Az állandóan változó világban a folyamatosság elengedhetetlen,

Mindig a legfrissebb

A Symbol Ügyvitel termékcsalád állandó fejlesztés alatt áll. Mind a törvényi, mind a felhasználói elvárásoknak folyamatosan megfelelünk.

  • Kimenő számla

    Kimenő számlák készítése könnyen és gyorsan

  • Bejövő számla

    Bejövő számla rögzítése és (rész)kiegyenlítése

  • Projekt

    Projektek kezelése és összesítések projekt alapon

  • Divízió

    Divíziók (részlegek) kezelése, költséghelyek kialakítása

  • Felhasználók és jogkörök

    Korlátlan számú felhasználó és csoportos jogosultság kezelés

Próbálja ki Ön is a teljes értékű DEMO verziót a saját számítógépén!

Röviden a számlázó programról

A Symbol Ügyvitel Standard változatával többféle vevői bizonylatot rögzíthet. Az értékesítést kezdheti egy árajánlattal vagy rögtön egy vevői rendelés rögzítésével. Az áru átadását nyugtázhatja egy szállítólevél kiállításával, a pénzügyi tranzakcióhoz pedig számlát állíthat ki. Bárhol is kezdi az ügyviteli folyamatot, a bizonylatok közti átmenet gyors, pontos és felhasználóbarát lesz. Egyértelműen láthatóak a rendszerben a nyitott folyamatok, a bizonylatszintű teendők, és a bizonylatokat egy kattintással el is készítheti.

1
2
3
4
5
1

Kedvencek sáv

2

Egyetlen kattintással tud jegyzeteket létrehozni a főablakon, amit bármikor megoszthat kollégáival is

3

Dinamikus Emlékeztető, hogy ne legyen többé elveszett üzleti lehetőség

4

A Symbol számlázó program logikusan felépített menüszerkezete maximális hatékonyságot nyújt használóinak

5

Gyors keresés, számlák és egyéb bizonylatok, partnerek, termékek között

Symbol Számla Standard program főbb funkciói

  • Korlátlan számú vevő, termék és szolgáltatás, számlatömb kezelése
  • Előleg számlák kezelése
  • Devizás számlázás lehetősége
  • Számla stornó és helyesbítés
  • Vevő, termék és szolgáltatás törzs
  • Számlatömb, több sorszám tartomány
  • Szállítólevél számlázása
  • E-mailben küldhető automatikus bizonylatok
  • Több nyitott ablak, párhuzamos műveletek
  • Számítógépek és felhasználók száma korlátlan
  • A különböző vevők számára eltérő árak kezelése
  • Vevők hitelkeretének, kintlévőségeinek nyomon követése
  • Vevői, szállítói rendelések nyilvántartása, összeállítása
  • ÁFA kimutatás elkészítése
  • ÁFA kimutatás elkészítése
  • Díjbekérő (Proforma) számla
  • Gyűjtőszámla, ÁFA 58§ szerinti számla
  • Hitelkeret beállítás, maximumtartozás vevőnként

Nincs több elveszett üzleti lehetőség

A bizonylatokon túl a vevők ápolása, a velük való kapcsolattartás is egyszerűbb lesz.  Az emlékeztetők és partnerkapcsolatok segítségével nyilvántarthatja, hogy kivel mit beszélt és mikor kell legközelebb hívni/írni/felkeresni őt. Ezeket az információkat a bizonylatok rögzítésekor is megadhatja és bármikor visszakeresheti. A felgyülemlett ügyfél, termék és értékesítési adatokat a kimutatások segítségével értelmezhető információkká gyúrhatja össze. A vevőforgalmi, termékfogyási kimutatások szabadon állíthatóak, az Önt érdeklő dimenziók szerint jeleníthetőek meg.

Célunk, hogy a bizonylatok kiállításával együtt az ügyvitel valódi élmény legyen. Ezért alkottuk meg Önnek a Symbol Ügyvitel Standard számlázó programot.

Személyre szabhatóság

Egy számlázó program legnagyobb hátránya, hogy megjelenését nem lehet személyre szabni. A Symbol számlázó programban Ön 12+1 előre paraméterezett stílus közül választhat, ezzel teljesen egyedi megjelenést kölcsönözve a szoftvernek. Lépjen ki a szürke programok világából Fedezze fel a Symbol Ügyvitel újgenerációs számlázó programot

Próbálja ki Ön is a teljes értékű DEMO verziót a saját számítógépén!

Symbol Ügyvitel Standard számlázó program részletes funkciói

Vevők és szállítók

Többszintű csoportosítás, szülő-gyermek viszonyú kategóriák

Partnereinkhez lehetőségünk van több különálló telephely rögzítésére

Korlátlan számú kapcsolattartó rögzítésének lehetősége

Comm center szolgáltatás megrendelése esetén sms és email küldés, bizonylatok csatolása, ügyfelek értesítése

Irányítószám beírása után a település automatikusan kitöltésre kerül, közterület beírásakor automatikus javaslatok adatbázisból

Korlátlan számú és tetszőleges megnevezésű fizetési módok rögzítésének lehetősége

Afelvitt árkategóriákból lehetőségünk van rendszer szinten és partnerenként alapértelmezett árkategóriát beállítani

Adószám internetes ellenőrzése a NAV adatbázisából

EU adószám internetes ellenőrzése külső adatbázisból

Cégadatok lekérdezése adószám alapján a NAV rendszerén keresztül

Útvonaltervezés a partnerünk és saját címünk között

Hitelkeret beállításának lehetősége bizonylat kiállítása előtti figyelmeztetéssel, vagy bizonylat kiállításának tiltásával

Boríték címzése létrehozható sablonokkal

Meglévő partnereink adatainak másolása új partner létrehozásakor kiválasztható adatokkal

Fizetési mód, pénznem, csoport, stb.

Termékek, cikkek

Többszintű csoportosítás, szülő-gyermek viszonyú kategóriák

Idegen nyelvű termékmegnevezések a többnyelvű számlaképekhez

Tetszőleges számú árkategória létrehozása

Tetszőleges számú termékenként feltölthető és beállítható termékkép

Közvetített szolgáltatás létrehozásának lehetősége

Alternatív kódok használata, mely partnerenként külön beállítható

Kifutó termék beállítási lehetőség, mely által a termék értékesíthető, de nem lesz beszerezhető és nem vehető fel rá rendelés

Termékenként egyedi tulajdonságok rögzítése (pl. szín, méret…stb)

Termékenkénti szavatosság, garanciaidő beállítása

Cégadatok lekérdezése adószám alapján a NAV rendszerén keresztül

Százalékos kedvezmény beállításának lehetősége vevőnként és vevőcsoportonként

Vevői árlista generálása a beállított kedvezmények, az aktuális árak, akciók és szerződések alapján

Meglévő termékek másolása új termék létrehozásakor kiválasztható adatokkal

Árlista import varázsló segítségével teljes árlista betöltése XLS fájlokból

Csoportos kijelöléssel egyszerre több termék beállításait módosíthatjuk (ÁFA kulcs, csoport, stb.).

Számlázás

Bizonylattípusonként több bizonylattömb létrehozásának lehetősége

Törzsadatként utólag létrehozható tetszőleges deviza a rendszerben

Többnyelvű számlakép: magyar, angol és német nyelven

Bizonylatok kiállításakor a már korábban rögzített árajánlatok, vevői rendelések, szállítólevelek átvétele

Normál, gyűjtőszámla és ÁFA §58 számla

Bizonylatok stornózása, helyesbítése

Rendszeres számlázás vevői szerződések létrehozásával, melyre beállított időközönként figyelmeztet a rendszer

Kedvenc termékek beállításának lehetősége és gyors számlázása

Bizonylatok másolása egyetlen gombnyomással a forrás bizonylat kijelölésével

Előlegszámla kiállításának lehetősége bruttó alapon is

Házipénztár modulunkban bizonylatok kiegyenlítése házipénztárba, vagy bankbizonylaton

E-számla kiállításának és küldésének lehetősége külső szolgáltató által

Megjegyzések elhelyezése a bizonylatokon és a tételsorok között

Meglévő házipénztár modul esetén bizonylatok kiállításakor bankszámla választás lehetősége, a partnerünk bankjától függően automatikus bankszámla hozzárendelés

Egyéb funkciók

Árajánlatok kiállításának lehetősége és ezek elküldése PDF-ben email-ben

Termékképekkel ellátott árajánlat létrehozásának lehetősége

Vevői rendelések kezelése és létrehozása

Díjbekérők kiállítása és azok számlázása

Szállítólevelek kiállításának lehetősége

Szállítói rendelések létrehozása

Bejövő szállítólevelek nyilvántartása

Időszaki vevői és szállítói akciók létrehozásának lehetősége

Vevői és szállítói szerződések létrehozása rendszeres számlázás beállításának lehetőségével

Partnerkapcsolatok és teendők nyilvántartása

Fizetési felszólítások létrehozása sablonok készítésével

Egyenlegközlő létrehozása sablonok készítésével

Kimutatások, riportok

Rendszer

Symbol Tipp: A demóban minden funkciót korlátozások nélkül kipróbálhat

Bővítse Cége igényeinek megfelelően a
Számla Standard számlázó programot

Árajánlat modul

A modul segítségével készíthet vevői részére árajánlatot és szállítói ajánlatkérőt. Az árajánlatok összeállításánál számos dolgot paraméterezhet. Az árajánlaton szereplő tételeket csoportokba rendezheti, valamint megadhatja, hogy a termékekről milyen információk jelenjenek meg (pl.: kép, termék tulajdonságok, megjegyzés stb.). Árajánlataink formátuma olyan, mintha szövegszerkesztővel készült volna. De az adatokat nem Önnek kell másolással és beillesztéssel megkomponálni. A rendszer megteszi ezt Ön helyett. Küldhet szállítóinak ajánlatkérőt közvetlenül a Symbol ügyvitel számlázó programból e-mailben, amelyen az Önt érdeklő termékeket és mennyiségeket tüntetheti fel.

Szerződés modul

A szerződések segítségével nyilvántarthatja partnereivel kötött megállapodásait, szerződéseit, azok érvényességi idejét és az egységárakat. Használhatja a szerződéseket arra, hogy a partnerei számára a szerződésben szereplő termékeket mindig adott áron értékesítse, illetve arra is, hogy az időszakos rendszerességgel számlázandó szolgáltatásokat és termékeket egyben kezelje és a szerződéses számlákat ne felejtse el kiállítani.

Boríték és postai nyomtatványok modul

Könnyedén nyomtathat borítékot partnereihez, számláihoz. Ehhez elég a partnerek (vevők vagy szállítók) listáján kijelölni egy vagy több partnert és megnyomni a boríték nyomtatása gombot. Kiválaszthatja az előre definiált 8 fajta boríték közül az Ön által használt méretűt vagy akár az ajánlott küldemény postai feladóvényét is. Amennyiben egyedi borítékméretet használ, a beépített grafikus szerkesztővel készíthet borítéksablont a speciális méretű borítékhoz is. Ugyanilyen egyszerűen nyomtathat borítékot vagy ajánlott küldemény feladóvényt a számlák, díjbekérők listájáról is. A borítékokon feltüntetheti a feladót is (logóval), amennyiben nincs előre nyomtatott céges borítékja és üres borítékra nyomtat.

Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul

A modul segítségével a késedelmes számlák alapján, a beépített szövegszerkesztővel összeállított formátumú és szövegezésű hivatalos iratot küldhet vevőinek. Az egyenlegközlő segítségével pedig tájékoztathatja partnereit fennálló tartozásaikról, túlfizetéseikről még a lejárati határidő előtt. Gondoljon csak bele, hogy már 50 vevő és évi 100 számla esetén milyen terheket ró a számlakezelő munkatársra egy-egy vevő kintlévőségének összesítése és a felszólítás megfogalmazása!

Házipénztár és banki kiegyenlítés modul

A modul használatával Ön nem csak bankszámlaszámát tüntetheti fel a bizonylatokon, de rögzítheti bankbizonylatait, házipénztár bizonylatait, sőt ezek az adatok azonnal ki is egyenlítik átutalásos vagy készpénzes számláit, díjbekérőit (proforma).

Rendszereinkben minden korlátlan! Korlátlan számú házipénztárt kezelhet, különböző számlatömbjeihez különböző pénztárakat adhat meg. A pénztárzárás funkcióval Ön egy teljes értékű házipénztár programot kap! Sőt, a piac házipénztár programjain túlmutatva devizás pénztárainak készletértékét FIFO és mérlegelt átlagár szerint is kimutathatja. Ha Önnek ez nem mond semmit, kérdezze meg könyvelőjét! Túlfizetés vagy részfizetés esetén a szoftver figyelmezteti! Készpénzes számláihoz automatikusan elkészülhetnek a házipénztár bizonylatok.

Intelligens bankszámla választó funkciónknak köszönhetően Ön a saját bankszámlái közül azt a bankszámlaszámát tudja feltüntetni a bizonylaton, amilyen banknál a vevőnek is van számlája. Így gyorsabb az utalás és mindez automatikus!

Partnerkapcsolatok CRM modul

Partnerkapcsolatok nyilvántartásával nem lesz elmulasztott üzlete. A vevők és szállítók kapcsolattartóit a velük folytatott telefonbeszélgetések, e-mail üzenetek és találkozók adatait rögzítheti. A visszakereshetőség mellett előnyt jelent, hogy azonnal rögzítheti, milyen további teendői vannak az üzleti-, értékesítési folyamat befejezéséig Önnek vagy egy másik kollégának

A teendőket saját magához is feljegyezheti vagy más kollégáknak is kioszthatja. A kiosztott teendők emlékeztetőként a rendszerbe kerülnek, azok határidejére a Symbol Ügyvitel figyelmezteti a felhasználókat. Az emlékeztetők és partnerkapcsolatok tetszőleges részletességű naptár nézeten megjeleníthetők.
Lehetősége van partnereihez (vevők vagy szállítók) előre definiált űrlapokat kitölteni. Ezek lehetnek például szerződések, belépési nyilatkozatok. A szöveget megszerkesztheti a beépített szövegszerkesztővel vagy betölthet Word dokumentumokat is.

Árak & Programváltozatok

Symbol Ügyvitel Standard
45.000 Ft
Egy év terméktámogatás 
Terméktámogatás (az első év után további egy évre)
18,000 Ft / év
Választható kiegészítő modulok
Partnerkapcsolatok modul
+19.900 Ft
Szerződés modul
+9.900 Ft
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
+19.900 Ft
Árajánlat modul
+9.900 Ft
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
+9.900 Ft
Boríték és postai nyomtatványok modul
+4.900 Ft
Útnyilvántartás
+29.900 Ft
Webáruház kapcsolat modul
+79.900 Ft
Terméktámogatás (az első év után további egy évre)
Vételár 40%-a
Standard komplett csomag
90.000 Ft
Symbol Ügyvitel Standard
Egy év terméktámogatás 
Partnerkapcsolatok modul
Szerződés modul
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
Árajánlat modul
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
Boríték és postai nyomtatványok modul
 
Terméktámogatás (az első év után további egy évre)36,000 Ft / év

A számlázó program képekben

Árak (nettó árak, nem tartalmazzák a 27% ÁFA-t)