Számlázó program
Demó letöltése
Próbálja ki INGYEN, kötöttségek nélkül a teljes funkcionalitású demo verziót
Próbálja ki INGYEN, kötöttségek nélkül a teljes funkcionalitású demo verziót
Teljes számlázási rendszer
A Symbol Ügyvitel Standard programváltozata tökéletes megoldást nyújt szolgáltató és szellemi tevékenységet végző egyéni vállalkozók és cégek számára. A kimenő számlák kiállítása mellett pontosan nyilván tarthatja a bejövő számlakat és azok (rész)kiegyenlítettségét.
Számlázó programunk az alapkiépítésén túl modulokkal is bővíthető, így Ön egy olyan rendszert tud összeállítani, amely lefedi az üzleti folyamatait. Rendszeres számláiról is gondoskodik a Symbol Ügyvitel. A szerződés modul segítségével a rendszeresen kiállítandó számlákat rögzítheti, majd a megfelelő időpontban (hónap első/utolsó napja vagy az utolsó péntek) egy kattintással elkészítheti azokat.
Az árajánlat kiállítási lehetőség és az emlékeztetők rendszere összetett vevőkezelést tesz lehetővé, biztosítva ezzel, hogy partnereit profi módon tudja kiszolgálni.
45.000 Ft
2018. július 1-jétől kötelező adatot szolgáltatni a legalább 100 ezer forint áthárított áfát tartalmazó, belföldi adóalanyok közötti ügyletekről kiállított számlákról a NAV felé! (forrás: NAV)
A szoftverfejlesztő cégek egy része már felkészült a beküldésre, de mi ennél tovább mentünk. A kiróható büntetés súlyossága indokolja, hogy ne csak egy beküldő eszközt adjunk ügyfeleink kezébe, de egy komplett adatfigyelő központot alakítsunk ki.
Szoftverünket több mint kétezer mikro-, kis- és középvállalkozás használja. Ez garanciát jelent Önnek is a kényelemre és a megbízhatóságra.
Programváltozatainkat a folyamatos újítások és innovációk jellemzik. Az állandóan változó világban a folyamatosság elengedhetetlen,
A Symbol Ügyvitel termékcsalád állandó fejlesztés alatt áll. Mind a törvényi, mind a felhasználói elvárásoknak folyamatosan megfelelünk.
A Symbol Ügyvitel Standard változatával többféle vevői bizonylatot rögzíthet. Az értékesítést kezdheti egy árajánlattal vagy rögtön egy vevői rendelés rögzítésével. Az áru átadását nyugtázhatja egy szállítólevél kiállításával, a pénzügyi tranzakcióhoz pedig számlát állíthat ki. Bárhol is kezdi az ügyviteli folyamatot, a bizonylatok közti átmenet gyors, pontos és felhasználóbarát lesz. Egyértelműen láthatóak a rendszerben a nyitott folyamatok, a bizonylatszintű teendők, és a bizonylatokat egy kattintással el is készítheti.
Kedvencek sáv
Egyetlen kattintással tud jegyzeteket létrehozni a főablakon, amit bármikor megoszthat kollégáival is
Dinamikus Emlékeztető, hogy ne legyen többé elveszett üzleti lehetőség
A Symbol számlázó program logikusan felépített menüszerkezete maximális hatékonyságot nyújt használóinak
Gyors keresés, számlák és egyéb bizonylatok, partnerek, termékek között
A bizonylatokon túl a vevők ápolása, a velük való kapcsolattartás is egyszerűbb lesz. Az emlékeztetők és partnerkapcsolatok segítségével nyilvántarthatja, hogy kivel mit beszélt és mikor kell legközelebb hívni/írni/felkeresni őt. Ezeket az információkat a bizonylatok rögzítésekor is megadhatja és bármikor visszakeresheti. A felgyülemlett ügyfél, termék és értékesítési adatokat a kimutatások segítségével értelmezhető információkká gyúrhatja össze. A vevőforgalmi, termékfogyási kimutatások szabadon állíthatóak, az Önt érdeklő dimenziók szerint jeleníthetőek meg.
Célunk, hogy a bizonylatok kiállításával együtt az ügyvitel valódi élmény legyen. Ezért alkottuk meg Önnek a Symbol Ügyvitel Standard számlázó programot.
Egy számlázó program legnagyobb hátránya, hogy megjelenését nem lehet személyre szabni. A Symbol számlázó programban Ön 12+1 előre paraméterezett stílus közül választhat, ezzel teljesen egyedi megjelenést kölcsönözve a szoftvernek. Lépjen ki a szürke programok világából Fedezze fel a Symbol Ügyvitel újgenerációs számlázó programot
Hierarchikus csoportosítás
Többszintű csoportosítás, szülő-gyermek viszonyú kategóriák
Több telephely
Partnereinkhez lehetőségünk van több különálló telephely rögzítésére
Korlátlan számú kapcsolattartó
Korlátlan számú kapcsolattartó rögzítésének lehetősége
Sms és email küldés
Comm center szolgáltatás megrendelése esetén sms és email küldés, bizonylatok csatolása, ügyfelek értesítése
Beépített irányítószám és utca nyilvántartás
Irányítószám beírása után a település automatikusan kitöltésre kerül, közterület beírásakor automatikus javaslatok adatbázisból
Tetszőleges fizetési mód
Korlátlan számú és tetszőleges megnevezésű fizetési módok rögzítésének lehetősége
Alapértelmezett árkategória
Afelvitt árkategóriákból lehetőségünk van rendszer szinten és partnerenként alapértelmezett árkategóriát beállítani
Adószám ellenőrzés (magyar)
Adószám internetes ellenőrzése a NAV adatbázisából
Közösségi adószám ellenőrzés (EU)
EU adószám internetes ellenőrzése külső adatbázisból
Cégadatok lekérdezése a NAV-tól
Cégadatok lekérdezése adószám alapján a NAV rendszerén keresztül
Útvonaltervezés
Útvonaltervezés a partnerünk és saját címünk között
Hitelkeret beállítás
Hitelkeret beállításának lehetősége bizonylat kiállítása előtti figyelmeztetéssel, vagy bizonylat kiállításának tiltásával
Boríték (ajánlott etikett) címzése
Boríték címzése létrehozható sablonokkal
Vevő/szállító másolása kiválasztható adatokkal
Meglévő partnereink adatainak másolása új partner létrehozásakor kiválasztható adatokkal
Tömegesen módosítható adatok
Fizetési mód, pénznem, csoport, stb.
Hierarchikus csoportosítás
Többszintű csoportosítás, szülő-gyermek viszonyú kategóriák
Idegen nyelvű megnevezések
Idegen nyelvű termékmegnevezések a többnyelvű számlaképekhez
Korlátlan számú ár beállítási lehetőség
Tetszőleges számú árkategória létrehozása
Tetszőleges számú termékkép (galériában megjeleníthető)
Tetszőleges számú termékenként feltölthető és beállítható termékkép
Közvetített szolgáltatás kezelése
Közvetített szolgáltatás létrehozásának lehetősége
Alternatív (szállítónkénti kódok)
Alternatív kódok használata, mely partnerenként külön beállítható
Kifutó termék beállítási lehetőség
Kifutó termék beállítási lehetőség, mely által a termék értékesíthető, de nem lesz beszerezhető és nem vehető fel rá rendelés
Egyedi tulajdonságok rögzítése
Termékenként egyedi tulajdonságok rögzítése (pl. szín, méret…stb)
Garancia, szavatosság beállítása
Termékenkénti szavatosság, garanciaidő beállítása
Cégadatok lekérdezése a NAV-tól
Cégadatok lekérdezése adószám alapján a NAV rendszerén keresztül
Vevő/vevőcsoport kedvezmény-rendszer
Százalékos kedvezmény beállításának lehetősége vevőnként és vevőcsoportonként
Vevői árlista generálás
Vevői árlista generálása a beállított kedvezmények, az aktuális árak, akciók és szerződések alapján
Termék másolása kiválasztható adatokkal
Meglévő termékek másolása új termék létrehozásakor kiválasztható adatokkal
Tömeges átárazás, árak betöltése XLS fájlból
Árlista import varázsló segítségével teljes árlista betöltése XLS fájlokból
Tömegesen módosítható adatok
Csoportos kijelöléssel egyszerre több termék beállításait módosíthatjuk (ÁFA kulcs, csoport, stb.).
Több bizonylattömb
Bizonylattípusonként több bizonylattömb létrehozásának lehetősége
Tetszőleges deviza
Törzsadatként utólag létrehozható tetszőleges deviza a rendszerben
Többnyelvű számlaképek
Többnyelvű számlakép: magyar, angol és német nyelven
Árajánlatok, rendelések, szállítólevelek átvétele
Bizonylatok kiállításakor a már korábban rögzített árajánlatok, vevői rendelések, szállítólevelek átvétele
Normál, gyűjtőszámla és ÁFA §58 számla
Normál, gyűjtőszámla és ÁFA §58 számla
Stornózás, helyesbítés
Bizonylatok stornózása, helyesbítése
Rendszeres számlázás
Rendszeres számlázás vevői szerződések létrehozásával, melyre beállított időközönként figyelmeztet a rendszer
Kedvenc termékek gyors számlázása
Kedvenc termékek beállításának lehetősége és gyors számlázása
Számla másolása
Bruttó alapú előleg számla és (rész)felhasználás
Előlegszámla kiállításának lehetősége bruttó alapon is
Kiegyenlítés bankban és házipénztárban
Házipénztár modulunkban bizonylatok kiegyenlítése házipénztárba, vagy bankbizonylaton
E-számla kiállítás és küldés
E-számla kiállításának és küldésének lehetősége külső szolgáltató által
Számla megjegyzések és tételes megjegyzések
Megjegyzések elhelyezése a bizonylatokon és a tételsorok között
Bankszámla választás (vevő alapján automatikusan is!)
Meglévő házipénztár modul esetén bizonylatok kiállításakor bankszámla választás lehetősége, a partnerünk bankjától függően automatikus bankszámla hozzárendelés
Árajánlat kiállítás és küldés PDF-ben
Árajánlatok kiállításának lehetősége és ezek elküldése PDF-ben email-ben
Képekkel ellátott árajánlat
Termékképekkel ellátott árajánlat létrehozásának lehetősége
Vevői rendelések
Vevői rendelések kezelése és létrehozása
Díjbekérő kiállítása és számlázása
Díjbekérők kiállítása és azok számlázása
Szállítólevelek
Szállítólevelek kiállításának lehetősége
Szállítói rendelések
Szállítói rendelések létrehozása
Bejövő szállítólevelek
Bejövő szállítólevelek nyilvántartása
Időszaki vevői/szállítói akciók
Időszaki vevői és szállítói akciók létrehozásának lehetősége
Vevői/szállítói szerződések
Vevői és szállítói szerződések létrehozása rendszeres számlázás beállításának lehetőségével
Partnerkapcsolatok, teendők nyilvántartása
Partnerkapcsolatok és teendők nyilvántartása
Fizetési felszólítás (több sablon)
Fizetési felszólítások létrehozása sablonok készítésével
Egyenlegközlő (több sablon)
Egyenlegközlő létrehozása sablonok készítésével
Árajánlatok listája
Díjbekérők listája
Szállítólevelek listája
Számlák listája
Fizetési felszólítások listája
Vevőforgalom
Termékenkénti értékesítés
Szállítóforgalom
Termékenkénti beszerzés
Nyereség kimutatás (beszerzési ár alapján)
Pénztár és bank egyenleg
Kalkulált ÁFA egyenleg
Excel és PDF fájlba történő mentés
Felhasználók és jogosultságok csoportos kezelése
Hálózatos használat
Banki és MNB árfolyamok automatikus letöltése
Űrlapokhoz csatolható dokumentumok
Adathoz rendelhető címkék
Szabadon bővíthető törzsadatok
Korlátlan házipénztár, dolgozói pénztár és bankszámla
E-mail és sms sablonok
Adatimport és adatfrissítés csv, xls és xlsx fájlokból
Symbol Ügyvitel Standard | |
---|---|
Egy év terméktámogatás | |
Terméktámogatás (az első év után további egy évre) | |
Választható kiegészítő modulok | |
Partnerkapcsolatok modul | |
Szerződés modul | |
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul | |
Árajánlat modul | |
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul | |
Boríték és postai nyomtatványok modul | |
Útnyilvántartás | |
Terméktámogatás (az első év után további egy évre) | listaár 40%-a |
Standard komplett csomag | |
---|---|
Symbol Ügyvitel Standard | |
Egy év terméktámogatás | |
Partnerkapcsolatok modul | |
Szerződés modul | |
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul | |
Árajánlat modul | |
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul | |
Boríték és postai nyomtatványok modul | |
Terméktámogatás (az első év után további egy évre) | 36,000 Ft / év |