Felhasználói jelenet beküldése
Az ügyfelek kiszolgálása cégünk egyik fontos feladata. Ehhez azonban információra van szükségünk. Ezt az ügyfelek vagy meg tudják adni vagy nem. Naponta találkozunk az alábbi helyzettel:
– A program megkérdezte, hogy akarja-e menteni, ugye?
– Dehogy kérdezett!
– Ilyenkor a Symbol Ügyvitel feldob egy ablakot, nem látta?
– Nem dobott fel, ugye nem gondolja, hogy vak vagyok?
– Önnek szeretnék segíteni…
A félreértések elkerülése végett a jövőben a felhasználói jelenet beküldését fogjuk javasolni. Ennek segítségével a programban végzett tevékenységek “lefényképezésre” kerülnek és egy tömörített videoban cégünk rendelkezésére állnak. Ezt a felhasználónak kell indítania és leállítania. Ebben minden egér és billentyűzet tevékenység naplózásra kerül, valós időben látjuk, hogy mi történt.
– Elnézést, bocsánat… mégis feldobott egy ablakot…
– Nincs semmi baj, örülök, hogy segíthettem. A viszont hallásra!