Újabb apró innovációk ügyviteli rendszerünkben

Nagy várakozás előzte meg, fontos mérföldkő a cég számára a Készletkezelő rendszer elkészülte. De ez a marketinges kollégáknak feladat. A mi feladatunk az volt, hogy – mint minden kiadásba, ebben is – valami újdonsággal szolgáljunk.

Az automatikus adatbázisfrissítés többször bizonyított, minden ügyfelünk frissítette a rendszerét. Ez “szokott menni”.  Ami ennél izgalmasabb: Villáminformációk és Eszköztár.

A főablakon a legfontosabb céges villáminformációk megjelennek, ezeke duplakattintással működésre is lehet bírni. Mire jók ezek? Nem arra, hogy elfogyasszuk az ott lévő elemeket. Nem lehet minden nyitott árajánlatot lezárni, mert az ügyfél még gondolkodási időt kér. A rendezetlen számlákat nem lehet egy nap alatt behajtani. De arra jó, hogy az ember a reggeli munkakezdéskor kicsit összeszedettebb lesz, mert tudja, hogy egyáltalán hány feladata van, amivel foglalkoznia kell. Nem lehet kifogás, hogy elfelejtettem megnézni a függőben lévő ajánlatokat!

A másik a Symbol Ügyvitel Eszköztár. Egy ügyviteli és egyéb irodai szoftvert egész nap használunk, bámuljuk, jobb esetben berakjuk a gyermekünk képét háttérképnek. De ott van, nézni kell. Ha lecsukom, akkor meg nem látok semmit. Ezt hivatott az eszköztár első, béta verziója megoldani. Kis méretben az ablakon egy kis helyet foglal el, de mégis elérhetőek róla a legfontosabb funkciók, amikkel új számlát, rendelést, stb. vehetünk fel. És nem zavar a böngésző használatában sem, mert a pozíciója egérrel változtatható (elmozdítható – a szerk.).

Várjuk a felhasználók visszajelzéseit a fenti funkciókkal kapcsolatban!