Új ticketing rendszer bevezetése

Cégünk a mai nap folyamán vezeti be új bejelentés kezelő rendszerét. A szerverpark átalakításával egy gyorsabb, robusztusabb hiba-jegy és bejelentés kezelő rendszert telepítettünk, amely ügyfélszolgálatunkat és a cég belső kommunikációját is hatékonyabbá teszi.

 

A Symbo Tech Zrt. elkötelezett amellett, hogy ügyfeleinket és érdeklődőinket magas színvonalon szolgálja ki. A kiszolgálási szint növelése mellett cégünk új vezetése az eddiginél hatékonyabb belső kommunikációt szeretne elérni. Ehhez elengedhetetlen a jelenlegi hibajegy rendszer cseréje egy olyanra, amely a customer service mellett a belső tudásanyag hatékony felhasználását is lehetővé teszi.

Kollégáink minden ügyféllel folytatott kommunikációt – legyen az telefon vagy privát e-mail – az új, belső nyilvántartásban fognak rögzíteni, innen fogják megválaszolni azokat. Mondanom sem kell, hogy ez csak az első lépés abba az irányba, hogy Symbol Ügyvitel integrált rendszerünk szerver része legyen a CRM mellett a Customer Service is. De erről részleteket hivatalosan még nem árulhatok el!

 

Ügyfeleink türelmét kérem a mai napon (2013.01.11) és az elkövetkező pár munkanapban. Kollégáink megtesznek mindent annak érdekében, hogy az átállás zökkenőmentes legyen.