Ügyfélszolgálat + termékkövetés

Ügyfélszolgálati szolgáltatási szabályzat és termékkövetés

Távoli segítségnyújtás

A Symbol Tech Zrt telefonos és e-mail ügyfélszolgálatot biztosít termékei felhasználóinak. A szolgáltatás díjtalan a termék vásárlóinak a vásárlás évében, illetve azoknak a felhasználóknak, akik az adott termékre vonatkozóan rendelkeznek a tárgyévre terméktámogatással.

A szolgáltatás elérhetősége:

  • Telefonon: 06-1/445-1404
  • E-mailben: ugyfelszolgalat@symboltech.hu 

Azok a felhasználók, akik nem rendelkeznek a tárgyévre terméktámogatással, óradíj alapú tanácsadói szolgáltatás keretében, előzetes egyeztetés után telefonon vagy email-ben vehetik igénybe a szolgáltatást. A szolgáltatás igénybevétele esetén minden megkezdett óra teljes óraként számlázásra kerül. Az óradíjak a Symbol Tech Zrt mindenkori érvényes szolgáltatási díjainak megfelelően kerülnek számlázásra. A Symbol Tech Zrt az aktuális díjakról a www.symboltech.hu oldalon tájékoztatja ügyfeleit.

Az ügyfélszolgálat elsődleges feladata a Felhasználóknál eseti jelleggel felmerülő problémák kezelése, megoldása, valamint a Felhasználók általi hiba jelentések felvétele, fejlesztési igények rögzítése. A Felhasználó elfogadja, hogy bizonyos programhibák esetében az ügyfélszolgálat nem tud áthidaló megoldást biztosítani az ügyfél számára. Ilyen hibák esetén a Symbol Tech Zrt törekszik az ésszerű határidőn belül történő hibajavításra. A hibajavítás lehet aznapi, vagy a következő tervezett szoftververzió alkalmával kiadott módosítás. A hibajavítás kiadásának megítélése minden esetben a Symbol Tech Zrt kompetenciája.

Az ügyfélszolgálaton lejelentett hibák javítását és fejlesztési javaslatok megvalósítását illetően a Symbol Tech Zrt fenntartja magának a jogot az elbírálásra, adott esetben a javítás, fejlesztés elutasítására.

A hiba súlyosságától függetlenül a Symbol Tech Zrt törekszik arra, hogy minden egyes szoftverkiadás során a termék ismert hibáktól mentes legyen.

Az ügyfélszolgálat kizárólag a termékek kezelésével, használatával kapcsolatos kérdések megválaszolására szolgál, és nem feladata általános számítástechnikai kérdésekhez, illetve más programok használatával kapcsolatos kérdésekhez segítséget adni. A Symbol Tech Zrt ilyen kérdések megválaszolására partnercégeit ajánlja ügyfeleinek, a partner cégek szolgáltatásának díja nem része a Symbol Ügyvitel szoftverek termékkövetési díjának.

A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 9:00 és 16:30 óra között vehető igénybe.

Szolgáltató a legjobb tudása szerint segít a jelzett problémák megoldásában, de a szolgáltatást igénybevevő tudomásul veszi, hogy nem minden számítástechnikai és programkezelési probléma oldható meg telefonon, illetve írásban. Ilyen esetben Szolgáltató – mindenkori szolgáltatási díjai mellett – kész helyszíni vagy távsegítséget nyújtani a Felhasználónak, illetve lehetővé teszi a Felhasználó számára a kedvezményes árú oktatásokon történő részvételt.

A felhasználó elfogadja, hogy a helyszíni vagy távsegítséggel történő problémamegoldás, nem minden esetben a hibabejelentéssel egy időben történik.

Tizenöt percet meghaladó időigényű segítség nem minősül telefonos segítségnek, ezért telefonon nem nyújtható! A tizenöt percet meghaladó telefonos segítségnyújtást a Szolgáltató jogosult a Felhasználó felé, a mindenkori szolgáltatási díjaival, legalább 1 munkaóraként számlázni.

Időigénytől függetlenül nem tartoznak az ügyfélszolgálat keretébe az alábbi feladatok:

  • számítógép vagy program konfigurálása;
  • Vírusirtó illetve egyéb, nem a Symbol Tech Zrt által szállított szoftver konfigurálása, beállítása
  • adatbázis mentés vagy javítás
  • hálózatos telepítés felügyelete
  • oktatást helyettesítő, folyamatos segítségnyújtás
  • oktatás, betanítás

Szolgáltatási díjak

Termékkövetéssel nem rendelkező felhasználók a www.symboltech.hu oldalon közzétett díjak szerint vehetik igénybe a Symbol Tech Zrt szolgáltatásait.

A Symbol Tech Zrt fenntartja magának a jogot, hogy a közzétett szolgáltatási díjat előzetes figyelmeztetés nélkül megváltoztassa.

A Felhasználó az ügyfélszolgálati szolgáltatás igénybevételével a fentieket tudomásul veszi és elfogadja.