Ecommerce Expo – 2016. március

Könnyedén mozog az Online Világban, de szeretne egy magasabb szintre lépni? Várjuk a 2016. márciusában megrendezésre kerülő Ecommerce Expo-n!

Online értékesítéssel foglalkozik? Szeretné vevőit hatékonyabban kiszolgálni? Töltse velünk a március 24-ét, jöjjön el az általunk is támogatott Ecommerce Expo-ra, tanuljon az e-kereskedelmi szakma neves szakértőitől! Csapjon le a kiállítók egyedi, csak erre az alkalomra szánt ajánlataira vagy használja ki, hogy egy helyen érhet el 1500 potenciális partnert (e-kereskedőt, marketingest, döntéshozót).

ecommexpo-logo-small

Csak a növekedés és automatizálás témakörben 12 előadást hallgathat meg, többek között cégünk képviseletében Balázs Csabát “Felkészülés a növekedésre: Automatizáld webáruházad üzleti folyamatait” címmel. A kávészünet után 14h-kor.

Még 7 napig elérhetőek a Super Early Bird belépők, döntsön mihamarabb!

2015. Karácsonyi működési rend

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket és Partnereinket, hogy a Symbol Tech Zrt. az alábbi rend szerint érhető el a 2015. évi Karácsonyi időszakban:

 

Cégünk 2015-12-24-től 2016-01-03-ig zárva tart

Az utolsó nyitva tartási napon, 2015-12-23-án 15h-ig várjuk ügyfeleink hívását és személyes megkeresését.

Az új évben, január 4-én reggel 9h-tól újra várjuk ügyfeleinket.

 

Az ünnepi időszakban Enterprise ügyfeleink kiszolgálása és a bevezetés alatt álló rendszerekkel kapcsolatok kommunikáció változatlan. Ezzel kapcsolatban keressék személyes tanácsadó kollégáikat a megszokott telefonszámokon.

Az elektronikus csatornákon (e-mail, weboldal) befutó rendelések feldolgozása az ünnepek alatt is folyamatos.

 

Minden kedves ügyfelünknek és partnerüknek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és sikerekben gazdag Új Esztendőt kívánunk!

 

Egyedi terméktámogatási konstrukciók

Valószínűleg Önhöz is eljutott a hír, hogy a NAV 23/2014. (VI.30.) NGM rendelet 11/A. §-a szerint 2016. január 1-től az ügyviteli szoftvert használó cégeknek, szervezeteknek speciális adatszolgáltatást kell lehetővé tenni a hatóság számára.

Cégünk folyamatosan követi a jogszabályi változásokat, így jelen rendeletről is jó előre értesültünk. Már most készen áll a Symbol Ügyvitelben az “adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” funkció, hogy minden érintett idejében felkészülhessen egy esetleges ellenőrzésre.

tax-planning_03

Ha Ön nem élt eddig a terméktámogatással, javasoljuk, hogy hosszabbítsa meg a törvényi megfelelés érdekében. Így nemcsak a rendeletben előírt feltételeknek fog megfelelni, de hozzájut az elmúlt időszak évi több száz módosításához, kényelmi funkcióihoz.

Számunkra fontos, hogy partnereink elégedettek legyenek és szeretnénk könnyíteni a felmerülő költségeken. Egyedi, az Ön cégére szabott terméktámogatási feltételeiről tájékozódhat kollégáinknál a (1) 445-1404-es telefonszámon.

Az adóhatósági adatszolgáltatás kérdései

Jön az év vége, pár hónap és bevezetésre kerül a NAV új csodafegyvere a szervhez bekötött számlázó program. Ez a valóságban nem ilyen szigorú, mert „csak” arról van szó (egyelőre), hogy külön kérésre, a számlák hagyományos listájától eltérő helyen le lehessen kérdezni egy számla intervallumot olyan XML formában, hogy a NAV-os revizorok ezt fel tudják dolgozni a helyszíntől távol. Tipikusan a NAV központokban.

 

A jogszabály már az év első felében megszületett, nemrégiben, szeptember környékén pedig napvilágot látott az első XML formátum, amelyet sok cég (köztük mi is) beépítettünk a szoftverünkbe. A NAV formátuma jelen állapotában túl száraz, túl pragmatikus. A címadatok olyan szinten vannak mezőkre bontva, hogy nincs olyan ügyviteli rendszer, amely így tárolná az adatokat: település, kerület, közterület, közterület jellege, házszám, épület, lépcsőház, szint, ajtó.

Adóellenőrzés

Cégünk az EKÁER rendszer fejlesztésekor is sokat tanult abból, hogy a hirtelen fejlesztések, a rövid reakcióidő nem feltétel. Egy még kiforró félben lévő rendszer bevezetése is várhatóan 1-3 hónapot csúszni fog, a gyakorlat pedig számos ponton fog változásokat hozni.

 

A jelenlegi jogszabályi ismereteink szerint a rendszerünk megfelel a január 1-én életbe lévő „Adóhatósági adatszolgáltatás” elvárásainak. A változásokat pár napon belül le fogjuk követni.

 

Richter Gedeon Nyrt. fejlesztések

Cégünknek, az idén 10 éves Symbol Tech Zrt-nek komoly elismerés és nagy előrelépés, hogy Magyarország legnagyobb hazai gyógyszergyárával dolgozhatunk együtt. Az elmúlt évek sikereit támasztja alá, mind szakmailag, mind üzletileg, hogy a Richter Gedeon Nyrt-vel hosszú távú együttműködési megállapodást kötöttünk belső rendszereik fejlesztésére.

Üzletileg siker, mert komoly felkészültséget igényel egy gyógyszergyár kiszolgálása. A nagy cégekre jellemző belső szabályzatok mellett sok, külső feltételnek is meg kell felelnünk. A közigazgatási, jogi szabályozás mellett a Richter gyógyszergyár számos kitételt támaszt, amelyek a vevőik irányából érkeznek: a vevők egy gyógyszergyártól olyan magas szintű belső technológia szabályzatot, naplózási rendszert, nyomon követési klauzulákat kérnek, amelyek egy laikus szemszögéből értelmezhetetlennek, eltúlzottaknak látszanak.

kezfogas

Továbbá szakmailag is sikerként könyveljük el, hogy egy ilyen volumenű projekt infrastrukturális feltételeinek meg tudunk felelni. A megrendelő által támasztott igények nem teljes listája: teszt forgatókönyvek modulonként, funkciónként; deployment (telepítési) forgatókönyv; mentési stratégia elemei.

Minden modul előre definiált módon kerül tesztelésre, amely tesztekről több oldalas, hivatalos, mindkét fél által aláírt jegyzőkönyvek készülnek; több oldalas telepítési dokumentáció segíti azt, hogy a több mint 50 fős informatikai főosztály szinte minden tagja el tudja végezni a telepítést és kritikus esetben a rendszerhez percek alatt hozzá tudjon nyúlni.

Cégünk arra törekszik, hogy az egészségügyben eddig felépített, a gyógyszeriparban most kiépülő bázisait erősítse, és 100%-ban magyar beszállítóként bizonyíthassuk rátermettségünket a multikulturális szoftver-piacokon is.

Termékböngésző – egyszerű kereshetőség

A modul lényege, hogy könnyedén keresgéljünk a termékek között, egyedi tulajdonságok (teljesítmény, szín, méret, stb.) megadásával tudjuk kiválasztani, értékesíteni, vagy árajánlatra tenni  a kijelölt terméket belekalkulálva aktuális készletünket.

 

Mikor van leginkább segítségünkre a modul?

 

Felhasználók tájékoztatása

Vevői érdeklődésre (telefon, email) választ adhatunk a termékböngésző segítségével. A terméket kiválasztva azonnal minden fontos információt meg tudunk jeleníteni (és vevőinket tájékoztathatjuk ezekről), legyen az kapcsolódó vagy helyettesítő termék, csomagolási egység, raktárkészlet vagy akár szállítói specifikáció, egyéb dokumentumok. És ami a legfontosabb, az ügyfelet azonnal tájékoztathatjuk az árakról, csomagárakról. Ha tetszik neki, az árut félre is tehetjük a számára.

Young woman examining cosmetic bottle in shop, side view, close-up

Értékesítés, bizonylatolás termékböngészővel

Nemcsak  értékes információkhoz juthatunk a modul segítségével, de közvetlenül a felületről, értékesítői vagy egyéb bizonylatokat (árajánlat, szállítólevél) hozhatunk létre egy virtuális kosár segítségével. A kosár mintegy gyűjtőként működik, abban termékeket helyezhetünk el egy gombnyomással. A kosárba helyezett termékeket szintén egy kattintással bizonylatra helyezhetjük, legyen az számla azonnali értékesítéskor, vagy vevői rendelés. Ez esetben dolgozhatunk a vevőre szabott árakkal, akciókkal, kedvezményekkel, ha korában kiválasztottuk a vevők listájából.

 

A termékböngésző modul használatával a hagyományos, több-ablakos értékesítés helyett egy új-generációs, ügyfél központú, ugyanakkor a magyar jogszabályokkal teljesen összhangban lévő bizonylatolást valósíthatunk meg.

 

Nincs ilyen modulom!

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, de Önnek még nincs ilyen modulja, akkor vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal:

Hívja az (1) 445-1404-es számot vagy lépjen velünk kapcsolatba az Üzenet menüpontban!

 

Pick-pack: pont ott – egyszerű csomagküldés

A felhasználói igények alapján pár éve elérhető Csomagküldés modulunk Enterprise ügyfeleink számára. Az ügyféligények folyamatosan bővülnek, a világ változik. Egyre gyakrabban mutatkozik igény a hagyományos postai mellett az alternatív csomagküldési módokra. Ezek fejlesztését, azaz beépítését a szoftverünkbe épp ma kezdjük…

 

Csomagküldő modulunkat szeretnénk integrálni a Magyar Posta Postapontjaival, a Pick-Pack pontokkal és a legújabb őrülettel, a WeBox-szal.

 

A tervezett fejlesztés végén a csomagküldéshez nem csak a legolcsóbb, már szerződött “hagyományos” futárcégünket vehetjük igénybe, hanem választhatunk a fenti megoldások közül is. Sőt, a vevőnk választhatja ezt ki. A rendelésben már jelezheti, hogy melyik Webox-ból szeretné kivenni a csomagot, akár éjjel is.

 

A folyamatban lévő fejlesztéssel kapcsolatos kérdéseiket és ötleteiket várjuk az ugyfelszolgalat@symboltech.hu címre.

Kezdd velünk! – Office for Startups

Segítenünk, hogy könnyebb legyen az indulás: Office számlázó és készletkezelő termékünket a mindenkori Easy áráért kínáljuk a frissen alakult cégeknek. Hogy miért? Tudjuk, milyen nehézségeket rejt a vállalkozás elindítása…

 

Mi is kis innovatív cégként kezdtük: Nagyon hittünk benne, de a siker nem volt garantált. Folyamatosan több buktatón kellett átverekednünk magunkat. A StartUp korszakunkban a megoldandó feladatok csak gyűltek és gyűltek.

Staart up

Ezek egy része építő jellegű volt, kreativitásunkat kellett próbára tennünk. A próbák általában sikerültek. Az elvégzendő dolgok másik része a kötelező, protokolláris feladatok voltak, pl.: munkaszerződések, irattárolás, telefonközpont, akvárium-építés…

 

A frissen induló, StartUp cégeknél jelentős erőforrásokat vesz el az ügyvitel kialakítása. Az első hónapokban ez szinte csak a számlázást jelenti. A szerződés-nyilvántartással, készletkezeléssel majd a 3-6. hónaptól kezdve foglalkoznak a cégek. Szeretnénk ezen cégek indulását megkönnyíteni.

 

Ha Ön is az elmúlt 6 hónapban alapította egyéni- vagy társas vállalkozását, akkor a StartUp programunk keretében az Easy 8900 Ft+ÁFA-s áráért vásárolhatja meg Office termékeinket. Az Office alapprogramon túl a modulokra is jelentős kedvezményt adunk. Hogy ne legyen minden kezdet nehéz!

Symbol Ügyvitel v1.124 – “Rostock”

“Itt van az ősz, itt van újra” írta Petőfi 1848. novemberében. Most még csak október van, de az ősz 167 évvel később is beköszöntött. Minden páros hónapban, így októberben is új Symbol Ügyvitel jelenik meg. Legfontosabb fejlesztés az “Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás” nevű kimutatás, amellyel már most felkészültünk a 2016. január 1-től kötelező menüpontra.

A számlázóprogramokat a jövő év első napjától csak akkor lehet használni, ha van bennük ilyen kimutatás. A Symbol Ügyvitel 1.124-es verzióját Rostock városáról neveztük el, ahol is mindig őszies az idő, Németország egyik legészakibb városa.

Rostock kikötőváros Németország északi részén, a Balti-tenger partján. Nagy valószínűséggel a 7. században alapították. Az alapítók a nyugati-szláv törzs, az obodriták voltak. A város neve az ősszláv nyelvből származik. Rostock szláv jelentése „a hely, ahol a víz kettéfolyik, különválik”. Érdekessége a névnek, hogy hasonló hangzású város van a mai Oroszországban, Rosztov néven.

Rostock_Burning_1677

Rostocki tűzvész – 1677-ben

Legfontosabb fejlesztések (teljes lista itt):

Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás
Adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás funkció elérhető a Kimutatások és Súgó menüpontban.

ADR pontok számítása
A terméknél bevezetett nettó súly mező szükségessé tette az ADR pontszámítás módosítását. Most már az ADR pontokat ezen új mező alapján számolja!

Hol található?
A ‘Hol található’ kimutatással könnyen megmondhatjuk, melyik raktárban és raktérhelyen található egy adott termék, illetve melyik raktárhelyen mi található. A kimutatás részletességét akár a beszerzési azonosítók és gyári számok megjelenítésével is növelhetjük.

Nyereség %-os megjelenítése
Mennyi volt a nyereség listában a nyereséget százalékosan is megjelenítjük.

Tételek importja Excel fájlból; üzletkötő
Bizonylatokon a tételek Excelből vagy vágólapról történő importálásakor már az üzletkötő is kitöltődik.

Küldemények számlázása; szállítási mód
Küldemények számlázása és szállítólevél készítése közben kiválasztható, hogy milyen szállítási móddal jöjjön létre a bizonylat, vagy automatikusan a rendelés szállítási módját kapja meg.

Foglalások figyelembevétele belső rendelések tömeges kiszolgálásakor
A belső rendelések tömeges kiszolgálása figyelembe veszi a foglalt készletet is.

VRTSZ bizonylattömb tömeges változtatása
VRTSZ véglegesítő ablakon lehetőség van a bizonylattömb tömeges változtatására.

SyX verziótörténet megjelenítése
Beépülő modul frissítésekor a verziótörténet megjelenik és a telepítés folytatása választhatóvá vált.

Számlák egymással történő kiegyenlítése
Jóváíró számla normál számlával történő összepontozása esetén választható a kiegyenlítés dátuma.

Azonnali kedvezmény nem csak új tétel esetén
Nem csak új, hanem módosított tétel esetén is alkalmazásra kerül a kedvezmény azonnali alkalmazása opció.

Listák CSV exportja
Listákon XLS és XLSX mellett elérhető a CSV export is.

Ne keress tovább, használd a „Hol található” funkciót

A Symbol Ügyvitel mindig illeszkedik a felhasználók gyakorlati igényeihez. Lévén, hogy nem csak otthon merül fel a „Hova tettem?” kellemetlen  kérdés, a Symbol Ügyvitel  tartalmazza a „Hol található” funkciót, megkönnyítve a készletkezelést.

 

A gyakorlatban egy termék gyakran több utat jár be, több alkalommal fordul meg a raktárban és hiába az egyedi gyári szám, sajnos nem tudjuk, hogy épp hol van. Fel-alá szaladgálunk a kollégák között, a termékre épp azonnal szükség lenne, a helyét mégsem tudja senki. Ismerős?

HolTalalomFunkc.

Erre kínál megoldást a „Hol található” menüpont. Gyorsan és pontosan megmondja, hogy egy termék példányai vagy egy konkrét gyári számos termék a nyilvántartás szerint melyik üzletben, annak melyik raktárában illetve raktárhelyén helyezkedik el.

 

De fordítva is működik: a rendszer könnyedén listázza, hogy egy adott raktárhelyen mi található. Gyári számra vagy beszerzési azonosítóra kereshetünk.