Symbol Ügyvitel Standard

Számlázó és számlanyilvántartó program

A Symbol Ügyvitel Standard programváltozata tökéletes megoldást nyújt szolgáltató és szellemi tevékenységet végző egyéni vállalkozók és cégek számára. A kimenő számlák kiállítása mellett pontosan nyilván tarthatja a bejövő számlakat és azok (rész)kiegyenlítettségét.

Számlázó programunk az alapkiépítésén túl modulokkal is bővíthető, így Ön egy olyan rendszert tud összeállítani, amely lefedi az üzleti folyamatait. Rendszeres számláiról is gondoskodik a Symbol Ügyvitel. A szerződés modul segítségével a rendszeresen kiállítandó számlákat rögzítheti, majd a megfelelő időpontban (hónap első/utolsó napja vagy az utolsó péntek) egy kattintással elkészítheti azokat.

Az árajánlat kiállítási lehetőség és az emlékeztetők rendszere összetett vevőkezelést tesz lehetővé, biztosítva ezzel, hogy partnereit profi módon tudja kiszolgálni.

Én a Symbol Ügyvitel Standard változatát használom. A cégem közel 30%-os teljesítményt növekedést ért el a gyors számla kiállítással és a pontos nyilvántartással.

Ajánlom Önnek is!

Próbálja ki Ön is a teljes értékű DEMO verziót a saját számítógépén!

2000+ vállalkozás

Szoftverünket több mint kétezer mikro-, kis- és középvállalkozás használja. Ez garanciát jelent Önnek is a kényelemre és a megbízhatóságra.

Innovatív

Programváltozatainkat a folyamatos újítások és innovációk jellemzik. Az állandóan változó világban a folyamatosság elengedhetetlen,

Mindig a legfrissebb

A Symbol Ügyvitel termékcsalád állandó fejlesztés alatt áll. Mind a törvényi, mind a felhasználói elvárásoknak folyamatosan megfelelünk.

  • Kimenő számla

    Kimenő számlák készítése könnyen és gyorsan

  • Bejövő számla

    Bejövő számla rögzítése és (rész)kiegyenlítése

  • Projekt

    Projektek kezelése és összesítések projekt alapon

  • Divízió

    Divíziók (részlegek) kezelése, költséghelyek kialakítása

  • Felhasználók és jogkörök

    Korlátlan számú felhasználó és csoportos jogosultság kezelés

Röviden a szoftverről

A Symbol Ügyvitel Standard változatával többféle vevői bizonylatot rögzíthet. Az értékesítést kezdheti egy árajánlattal vagy rögtön egy vevői rendelés rögzítésével. Az áru átadását nyugtázhatja egy szállítólevél kiállításával, a pénzügyi tranzakcióhoz pedig számlát állíthat ki. Bárhol is kezdi az ügyviteli folyamatot, a bizonylatok közti átmenet gyors, pontos és felhasználóbarát lesz. Egyértelműen láthatóak a rendszerben a nyitott folyamatok, a bizonylatszintű teendők, és a bizonylatokat egy kattintással el is készítheti.

A bizonylatokon túl a vevők ápolása, a velük való kapcsolattartás is egyszerűbb lesz.  Az emlékeztetők és partnerkapcsolatok segítségével nyilvántarthatja, hogy kivel mit beszélt és mikor kell legközelebb hívni/írni/felkeresni őt. Ezeket az információkat a bizonylatok rögzítésekor is megadhatja és bármikor visszakeresheti.

A felgyülemlett ügyfél, termék és értékesítési adatokat a kimutatások segítségével értelmezhető információkká gyúrhatja össze. A vevőforgalmi, termékfogyási kimutatások szabadon állíthatóak, az Önt érdeklő dimenziók szerint jeleníthetőek meg.

Célunk, hogy a bizonylatok kiállításával együtt az ügyvitel valódi élmény legyen. Ezért alkottuk meg Önnek a Symbol Ügyvitel Standard számla-nyilvántartó változatát.

Symbol Ügyvitel Standard számlázó program részletes funkciói

Vevők és szállítók

Hierarchikus csoportosítás

Többszintű csoportosítás, szülő-gyermek viszonyú kategóriák

Több telephely

Partnereinkhez lehetőségünk van több különálló telephely rögzítésére

Korlátlan számú kapcsolattartó

Korlátlan számú kapcsolattartó rögzítésének lehetősége

Sms és email küldés

Comm center szolgáltatás megrendelése esetén sms és email küldés, bizonylatok csatolása, ügyfelek értesítése

Beépített irányítószám és utca nyilvántartás

Irányítószám beírása után a település automatikusan kitöltésre kerül, közterület beírásakor automatikus javaslatok adatbázisból

Tetszőleges fizetési mód

Korlátlan számú és tetszőleges megnevezésű fizetési módok rögzítésének lehetősége

Alapértelmezett árkategória

Afelvitt árkategóriákból lehetőségünk van rendszer szinten és partnerenként alapértelmezett árkategóriát beállítani

Adószám ellenőrzés (magyar)

Adószám internetes ellenőrzése a NAV adatbázisából

Közösségi adószám ellenőrzés (EU)

EU adószám internetes ellenőrzése külső adatbázisból

Cégadatok lekérdezése a NAV-tól

Cégadatok lekérdezése adószám alapján a NAV rendszerén keresztül

Útvonaltervezés

Útvonaltervezés a partnerünk és saját címünk között

Hitelkeret beállítás

Hitelkeret beállításának lehetősége bizonylat kiállítása előtti figyelmeztetéssel, vagy bizonylat kiállításának tiltásával

Boríték (ajánlott etikett) címzése

Boríték címzése létrehozható sablonokkal

Vevő/szállító másolása kiválasztható adatokkal

Meglévő partnereink adatainak másolása új partner létrehozásakor kiválasztható adatokkal

Tömegesen módosítható adatok

Fizetési mód, pénznem, csoport, stb.

Termékek, cikkek

Hierarchikus csoportosítás

Többszintű csoportosítás, szülő-gyermek viszonyú kategóriák

Idegen nyelvű megnevezések

Idegen nyelvű termékmegnevezések a többnyelvű számlaképekhez

Korlátlan számú ár beállítási lehetőség

Tetszőleges számú árkategória létrehozása

Tetszőleges számú termékkép (galériában megjeleníthető)

Tetszőleges számú termékenként feltölthető és beállítható termékkép

Közvetített szolgáltatás kezelése

Közvetített szolgáltatás létrehozásának lehetősége

Alternatív (szállítónkénti kódok)

Alternatív kódok használata, mely partnerenként külön beállítható

Kifutó termék beállítási lehetőség

Kifutó termék beállítási lehetőség, mely által a termék értékesíthető, de nem lesz beszerezhető és nem vehető fel rá rendelés

Egyedi tulajdonságok rögzítése

Termékenként egyedi tulajdonságok rögzítése (pl. szín, méret…stb)

Garancia, szavatosság beállítása

Termékenkénti szavatosság, garanciaidő beállítása

Cégadatok lekérdezése a NAV-tól

Cégadatok lekérdezése adószám alapján a NAV rendszerén keresztül

Vevő/vevőcsoport kedvezmény-rendszer

Százalékos kedvezmény beállításának lehetősége vevőnként és vevőcsoportonként

Vevői árlista generálás

Vevői árlista generálása a beállított kedvezmények, az aktuális árak, akciók és szerződések alapján

Termék másolása kiválasztható adatokkal

Meglévő termékek másolása új termék létrehozásakor kiválasztható adatokkal

Tömeges átárazás, árak betöltése XLS fájlból

Árlista import varázsló segítségével teljes árlista betöltése XLS fájlokból

Tömegesen módosítható adatok

Csoportos kijelöléssel egyszerre több termék beállításait módosíthatjuk (ÁFA kulcs, csoport, stb.).

Számlázás

Több bizonylattömb

Bizonylattípusonként több bizonylattömb létrehozásának lehetősége

Tetszőleges deviza

Törzsadatként utólag létrehozható tetszőleges deviza a rendszerben

Többnyelvű számlaképek

Többnyelvű számlakép: magyar, angol és német nyelven

Árajánlatok, rendelések, szállítólevelek átvétele

Bizonylatok kiállításakor a már korábban rögzített árajánlatok, vevői rendelések, szállítólevelek átvétele

Normál, gyűjtőszámla és ÁFA §58 számla

Normál, gyűjtőszámla és ÁFA §58 számla

Stornózás, helyesbítés

Bizonylatok stornózása, helyesbítése

Rendszeres számlázás

Rendszeres számlázás vevői szerződések létrehozásával, melyre beállított időközönként figyelmeztet a rendszer

Kedvenc termékek gyors számlázása

Kedvenc termékek beállításának lehetősége és gyors számlázása

Számla másolása

Bizonylatok másolása egyetlen gombnyomással a forrás bizonylat kijelölésével

Bruttó alapú előleg számla és (rész)felhasználás

Előlegszámla kiállításának lehetősége bruttó alapon is

Kiegyenlítés bankban és házipénztárban

Házipénztár modulunkban bizonylatok kiegyenlítése házipénztárba, vagy bankbizonylaton

E-számla kiállítás és küldés

E-számla kiállításának és küldésének lehetősége külső szolgáltató által

Számla megjegyzések és tételes megjegyzések

Megjegyzések elhelyezése a bizonylatokon és a tételsorok között

Bankszámla választás (vevő alapján automatikusan is!)

Meglévő házipénztár modul esetén bizonylatok kiállításakor bankszámla választás lehetősége, a partnerünk bankjától függően automatikus bankszámla hozzárendelés

Egyéb funkciók

Árajánlat kiállítás és küldés PDF-ben

Árajánlatok kiállításának lehetősége és ezek elküldése PDF-ben email-ben

Képekkel ellátott árajánlat

Termékképekkel ellátott árajánlat létrehozásának lehetősége

Vevői rendelések

Vevői rendelések kezelése és létrehozása

Díjbekérő kiállítása és számlázása

Díjbekérők kiállítása és azok számlázása

Szállítólevelek

Szállítólevelek kiállításának lehetősége

Szállítói rendelések

Szállítói rendelések létrehozása

Bejövő szállítólevelek

Bejövő szállítólevelek nyilvántartása

Időszaki vevői/szállítói akciók

Időszaki vevői és szállítói akciók létrehozásának lehetősége

Vevői/szállítói szerződések

Vevői és szállítói szerződések létrehozása rendszeres számlázás beállításának lehetőségével

Partnerkapcsolatok, teendők nyilvántartása

Partnerkapcsolatok és teendők nyilvántartása

Fizetési felszólítás (több sablon)

Fizetési felszólítások létrehozása sablonok készítésével

Egyenlegközlő (több sablon)

Egyenlegközlő létrehozása sablonok készítésével

Kimutatások, riportok

Árajánlatok listája

Díjbekérők listája

Szállítólevelek listája

Számlák listája

Fizetési felszólítások listája

Vevőforgalom

Termékenkénti értékesítés

Szállítóforgalom

Termékenkénti beszerzés

Nyereség kimutatás (beszerzési ár alapján)

Pénztár és bank egyenleg

Kalkulált ÁFA egyenleg

Rendszer

Excel és PDF fájlba történő mentés

Felhasználók és jogosultságok csoportos kezelése

Hálózatos használat

Banki és MNB árfolyamok automatikus letöltése

Űrlapokhoz csatolható dokumentumok

Adathoz rendelhető címkék

Szabadon bővíthető törzsadatok

Korlátlan házipénztár, dolgozói pénztár és bankszámla

E-mail és sms sablonok

Adatimport és adatfrissítés csv, xls és xlsx fájlokból

Symbol Tipp: A demóban minden funkciót korlátozások nélkül kipróbálhat

Symbol Ügyvitel Standard
45,000 Ft
Egy év terméktámogatás 
Terméktámogatás (az első év után további egy évre)
18,000 Ft / év
Választható kiegészítő modulok
Partnerkapcsolatok modul
+19.900 Ft
Szerződés modul
+9.900 Ft
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
+19.900 Ft
Árajánlat modul
+9.900 Ft
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
+9.900 Ft
Boríték és postai nyomtatványok modul
+4.900 Ft
Útnyilvántartás
+29.900 Ft
Webáruház kapcsolat modul
+79.900 Ft
Terméktámogatás (az első év után további egy évre)
Vételár 40%-a
Standard komplett csomag
90,000 Ft
Symbol Ügyvitel Standard
Egy év terméktámogatás 
Partnerkapcsolatok modul
Szerződés modul
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
Árajánlat modul
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
Boríték és postai nyomtatványok modul
 
Terméktámogatás (az első év után további egy évre)36,000 Ft / év

A programról képekben

Árak (nettó árak, nem tartalmazzák a 27% ÁFA-t)