Kezdd velünk! – Office for Startups

Segítenünk, hogy könnyebb legyen az indulás: Office számlázó és készletkezelő termékünket a mindenkori Easy áráért kínáljuk a frissen alakult cégeknek. Hogy miért? Tudjuk, milyen nehézségeket rejt a vállalkozás elindítása…

 

Mi is kis innovatív cégként kezdtük: Nagyon hittünk benne, de a siker nem volt garantált. Folyamatosan több buktatón kellett átverekednünk magunkat. A StartUp korszakunkban a megoldandó feladatok csak gyűltek és gyűltek.

Staart up

Ezek egy része építő jellegű volt, kreativitásunkat kellett próbára tennünk. A próbák általában sikerültek. Az elvégzendő dolgok másik része a kötelező, protokolláris feladatok voltak, pl.: munkaszerződések, irattárolás, telefonközpont, akvárium-építés…

 

A frissen induló, StartUp cégeknél jelentős erőforrásokat vesz el az ügyvitel kialakítása. Az első hónapokban ez szinte csak a számlázást jelenti. A szerződés-nyilvántartással, készletkezeléssel majd a 3-6. hónaptól kezdve foglalkoznak a cégek. Szeretnénk ezen cégek indulását megkönnyíteni.

 

Ha Ön is az elmúlt 6 hónapban alapította egyéni- vagy társas vállalkozását, akkor a StartUp programunk keretében az Easy 8900 Ft+ÁFA-s áráért vásárolhatja meg Office termékeinket. Az Office alapprogramon túl a modulokra is jelentős kedvezményt adunk. Hogy ne legyen minden kezdet nehéz!