Symbol Ügyvitel Office

Készletkezelő és raktár program számlázó funkcióval

A Symbol Ügyvitel Office programváltozat ideális megoldás kis- és középvállalatok raktározási, készletkezelési és számlázási igényeire. A számlázási funkciók mellett a termékek készletét több raktárban is pontosan nyilvántarthatja. A készlettel kapcsolatos további tevékenységek, leltározás, készletértékelés, készletfoglalás egyaránt elvégezhető az alapváltozattal is.

A számlázási funkciók teljes egészében megegyeznek a Standard verzió képességeivel. Egyetlen különbség, hogy a készletkezelésből adódóan a számlákon olyan információk is megjeleníthetőek, mint gyári számok.

Az Office változat az alapkiépítésén túl modulokkal is bővíthető. A teljes üzleti, készletezési folyamatot lefedheti az Office csomag integrált moduljaival.

Cégünk a Symbol Ügyvitel Office programváltozatát használja. Azonnal elérem a pontos raktárkészlet információkat, így a feleslegesen futott köröket közel nullára csökkentettük.

Ajánlom Önöknek is!

Online számla bejelentésre felkészítve