Symbol Ügyvitel Office

Készletkezelő és raktár program számlázó funkcióval

A Symbol Ügyvitel Office programváltozat ideális megoldás kis- és középvállalatok raktározási, készletkezelési és számlázási igényeire. A számlázási funkciók mellett a termékek készletét több raktárban is pontosan nyilvántarthatja. A készlettel kapcsolatos további tevékenységek, leltározás, készletértékelés, készletfoglalás egyaránt elvégezhető az alapváltozattal is.

A számlázási funkciók teljes egészében megegyeznek a Standard verzió képességeivel. Egyetlen különbség, hogy a készletkezelésből adódóan a számlákon olyan információk is megjeleníthetőek, mint gyári számok.

Az Office változat az alapkiépítésén túl modulokkal is bővíthető. A teljes üzleti, készletezési folyamatot lefedheti az Office csomag integrált moduljaival.

Cégünk a Symbol Ügyvitel Office programváltozatát használja. Azonnal elérem a pontos raktárkészlet információkat, így a feleslegesen futott köröket közel nullára csökkentettük.

Ajánlom Önöknek is!

Ön vagy rendszergazdája is kipróbálhatja szoftverünk próbaverzióját korlátozások nélkül!

Kézre áll

Felhasználóbarát, kézreálló felhasználói felület és egy nagy adag innováció. Az indítás után tíz másodpercen belül használható és minden adat azonnali, állandóan friss.

Pontos készlet

Bármilyen készletmozgató művelet gyors és pontos készletmozgásokat hajt végre. Az eredmény pedig azonnal látszik minden kapcsolódó kimutatáson.

Könnyen tanulható

Egy könnyen tanulható, intuitív programcsalád része. A legfontosabb pontok azonnal elérhetőek, a ritkábban használtakhoz is elég kettőt kattintani a menüben.

  • Készletkezelés

    Raktár funkciók több raktárban

  • Raktárkészlet mozgató bizonylatok

    Raktári kiadás, bevét, raktárközi átadás, termékkarton

  • Leltár

    Több leltárívet dolgozóhoz rendelő leltár

  • Kimenő és bejövő számla

    Készlethez kapcsolt számlák készítése könnyen és gyorsan

Röviden a szoftverről

A Symbol Ügyvitel Office változata egy készletkezelő szoftver, amely a számlázó rendszereink minden tulajdonságával is bír. A termékek esetén már különbséget kell tenni a készletezett termékek és a raktári mennyiséggel nem bíró szolgáltatások között. A szolgáltatások korlátlan mennyiségben számlára tehetőek, míg a készletezett termékek csak a raktári mennyiség erejéig használható fel szállítólevélen és számlán.

A készletkezelés alkalmazásával a program működésének feltétele a pontos raktári nyilvántartás vezetése, de ebben a program minden segítséget megad. A Symbol Ügyvitel napi szintű raktárkészletet tart nyilván. Ennek köszönhetően a korai értékesítés és későbbi bevételezés ellentéte sem áll fenn. A napi szintű készlet nagyon fontos a vezetői kimutatások és utólagos statisztikák elkészítésekor. Ugyanilyen jelentőséggel bír a korlátlan számú raktár lehetősége, amelyeket vagy logikailag (félretevés, visszaküldés előtti gyűjtő, stb.) vagy fizikailag (pult, selejt, stb.) használhatunk fel.

A Symbol Ügyvitel Office változatával többféle vevői- és raktár bizonylatot rögzíthet. A készlet nyilvántartását indíthatja raktári bevétellel vagy bejövő számláva, szállítólevéllel. A készleten lévő termékek értékesítését indíthatja egy árajánlattal vagy rögtön egy vevői rendelés rögzítésével. Az áru átadását nyugtázhatja egy szállítólevél kiállításával, a pénzügyi tranzakcióhoz pedig számlát állíthat ki. Bárhol is kezdi az ügyviteli folyamatot, a bizonylatok közti átmenet gyors, pontos és felhasználóbarát lesz. Egyértelműen láthatóak a rendszerben a nyitott folyamatok, a bizonylatszintű teendők, és a bizonylatok egy kattintással el is készítheti.

A készlet korrekciójára a leltár funkció áll rendelkezésre. Ezzel több dolgozó, párhuzamosan végezheti egy vagy több raktár készletének felderítését akár termékcsoportonként, gyártónként vagy elsődleges szállítónként.

Célunk, hogy a bizonylatok kiállításával együtt az ügyvitel valódi élmény legyen. Ezért alkottuk meg Önnek a Symbol Ügyvitel Office készlet-nyilvántartó változatát.

Termékek, cikkek

  • hierarchikus csoportosítás
  • idegen nyelvű megnevezések
  • korlátlan számú ár beállítási lehetőség
  • tetszőleges számú termékkép (galériában megjeleníthető)
  • közvetített szolgáltatás kezelése
  • alternatív (vevőnkénti, szállítónkénti kódok)
  • minimum, optimum és maximum készletszint
  • kifutó termék beállítási lehetőség
  • egyedi tulajdonságok rögzítése
  • garancia, szavatosság beállítása
  • vevő/vevőcsoport kedvezmény-rendszer
  • vevői árlista generálás
  • termék másolása kiválasztható adatokkal
  • tömeges átárazás, árak betöltése XLS fájlból
  • tömegesen módosítható adatok (ÁFA kulcs, csoport, stb.)

Vevők és szállítók

  • hierarchikus csoportosítás
  • több telephely
  • korlátlan számú kapcsolattartó
  • sms és email küldés
  • beépített irányítószám és utca nyilvántartás
  • tetszőleges fizetési mód
  • alapértelmezett árkategória
  • adószám ellenőrzés (magyar)
  • közösségi adószám ellenőrzés (EU)
  • cégadatok lekérdezése a NAV-tól
  • útvonaltervezés
  • hitelkeret beállítás
  • boríték (ajánlott etikett) címzése
  • vevő/szállító másolása kiválasztható adatokkal
  • tömegesen módosítható adatok (fizetési mód, pénznem, csoport, stb.)

Számlázás

  • több bizonylattömb
  • tetszőleges deviza
  • többnyelvű számlaképek (magyar, angol, német)
  • árajánlatok, rendelések, szállítólevelek átvétele
  • automatikus készletmozgás a számlákon
  • készletfoglalás a vevői rendelésen
  • normál, gyűjtőszámla és ÁFA §58 számla
  • stornózás, helyesbítés
  • rendszeres számlázás
  • kedvenc termékek gyors számlázása
  • számla másolása
  • bruttó alapú előleg számla és (rész)felhasználás
  • kiegyenlítés bankban és házipénztárban
  • e-számla kiállítás és küldés
  • számla megjegyzések és tételes megjegyzések
  • bankszámla választás (vevő alapján automatikusan is!)

Készletkezelés

  • raktári kiadás
  • raktári bevétel
  • raktárközi átadás
  • késleltetett átadás (egy ideig nincs egy raktárban sem)
  • több bizonylattömb
  • készletfoglalás a vevői rendelésen
  • bizonylat másolása
  • bizonylat megjegyzések és tételes megjegyzések
  • termékkarton
  • napi készlet
  • készletváltozás (lista és grafikon)
  • készletérték (FIFO, mérlegelt átlagár)
  • dolgozónkénti leltárív és kitöltöttségi állapotok
  • elvárt mennyiség nélküli leltárív
  • leltár és felügyelt leltárkorrekció

Egyéb funkciók

  • korlátlan raktár
  • idegen készlet raktár
  • bizományos raktár
  • nem értékesíthető (selejt) raktár
  • árajánlat kiállítás és küldés PDF-ben
  • képekkel ellátott árajánlat
  • vevői rendelések
  • díjbekérő kiállítása és számlázása
  • szállítólevelek
  • szállítói rendelések
  • bejövő szállítólevelek
  • időszaki vevői/szállítói akciók
  • vevői/szállítói szerződések
  • partnerkapcsolatok, teendők nyilvántartása
  • fizetési felszólítás (több sablon)
  • egyenlegközlő (több sablon)

Kimutatások, riportok

  • árajánlatok listája
  • díjbekérők listája
  • szállítólevelek listája
  • számlák listája
  • raktári mozgások listája
  • termékkarton
  • termék napi készlet
  • mennyi pénz áll benne
  • fizetési felszólítások listája
  • vevőforgalom
  • termékenkénti értékesítés
  • szállítóforgalom
  • termékenkénti beszerzés
  • nyereség kimutatás (beszerzési ár alapján)
  • pénztár és bank egyenleg
  • kalkulált ÁFA egyenleg

Rendszer

  • Excel és PDF fájlba történő mentés
  • felhasználók és jogosultságok csoportos kezelése
  • hálózatos használat
  • banki és MNB árfolyamok automatikus letöltése
  • űrlapokhoz csatolható dokumentumok
  • adathoz rendelhető címkék
  • szabadon bővíthető törzsadatok
  • korlátlan házipénztár, dolgozói pénztár és bankszámla
  • e-mail és sms sablonok
  • adatimport és adatfrissítés csv, xls és xlsx fájlokból

Képernyőképek

Árak (nettó árak, nem tartalmazzák a 27% ÁFA-t)

Symbol Ügyvitel Office33.900 Ft
Egy év terméktámogatás 0 Ft
Környezetvédelmi termékdíj+9.900 Ft
Vonalkód és termékcímke+19.900 Ft
Gyári szám+19.900 Ft
Szerződés modul+9.900 Ft
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul+19.900 Ft
Árajánlat modul+9.900 Ft
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul+9.900 Ft
Boríték és postai nyomtatványok modul+4.900 Ft
Útnyilvántartás+29.900 Ft
Pénztárgép modul (CashCube)+19.900 Ft
Webáruház kapcsolat modul+79.900 Ft
Terméktámogatás (az első év után további egy évre)Teljes ár 40%-a
Office komplett csomagcsak 99.900 Ft
Symbol Ügyvitel Office
Egy év terméktámogatás 
Vonalkód és termékcímke
Gyári szám
Szerződés modul
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
Árajánlat modul
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
Boríték és postai nyomtatványok modul
 
 
 
 
 
Terméktámogatás39.960 Ft / év