Bejegyzés

Mi köze egy YETI-nek a magyarországi vállalkozásokhoz?

Jöjjön velünk egy Expedícióra!
A legdinamikusabban fejlődő ügyviteli rendszer csapata személyes Expedícióra invitálja Önt és vállalkozását, hogy kiderítsük mi a helyzet ma az ügyviteli piacon!

 

 

Tisztelt Érdeklődőnk, leendő Partnerünk!

Gondolom, gyakran megfordul a fejében, hogy:

  • mi adja Önnek a biztonságot, hogy ügyvitele stabil lábakon álljon és napra kész információkkal szolgáljon.
  • mi lenne a megfelelő eszköz, amivel képes nyomon követni az ügyfelek rendeléseit az árajánlat megtételétől a termék legyártásán, kiszállításán át a számlázásig és a számlák kiegyenlítéséig.
  • ténylegesen hány ember befektetett energiájára, idejére és hány kg felesleges, környezetterhelő papírra van szüksége ahhoz, hogy üzleti folyamatait menedzselni tudja?

Hagyja a csudába ezeket a kérdéseket, hiszen mától egy új világba kalauzoljuk Önt és ugródeszkára segítjük vállalkozását!

Fogadja elismerésünket azért, hogy Ön most, – a piaci nehézségek idején is – fejleszteni akarja cégét, és előbbre jutni a jobb és eredményesebb megoldások felé. Köszönjük, hogy ebben nekünk is szánt szerepet, és érdeklődik professzionális ügyviteli termékeink iránt.

A Symbol Tech Zrt. egy utazásra invitálja Önt az új generációs ügyvitel világába, ahol nem az eddigi hasogató fejfájás fog eszébe jutni, hanem a rugalmasság, precizitás, és az a vidámság, amivel mi is megalkottuk a terméket. Reméljük, hogy ezzel nem csak pénzt, hanem időt is megtakarítunk Önnek!

 

Mitől különleges ez a bemutató?

Célunk, hogy az ügyviteli szoftverrel való érdeklődés első szakaszát is hatékonnyá, informatívvá, és időtakarékossá tegyük, hiszen tudjuk, egy ügyviteli rendszer tesztelése nem két perc. Megoldási lehetőségeket javaslunk Önnek az ügyvitel egy-egy területére és összességére egyaránt. Mivel egy hosszú távú kapcsolatnak nézünk elébe, szeretnénk, ha személyesen is megismerné csapatunkat!

 

PROGRAM:

08.30-9.00          Regisztráció

09.00-9.30          Bevezetés, bemutatkozás

09.30-10.00        Modern Ügyvitel a gyakorlatban

10.00-10.45        Általános ügyviteli feladatok

Kávészünet

11.00-11.45        Szolgáltatás, mint áru

11.45-12.15        Kérdezz felelek

11.45-12.30        Szendvicsebéd

12.30-13.30        Kereskedelmi cégek működtetése

Kávészünet

13.45-14.15        Értékesítés támogatás, vezetői döntéstámogatás

14.15-14.45        Kérdezz felelek

14.45-15.15        Gyártó cégek válaszai a kihívásokra

15.15-15.45        Álmok

15.45-16.00        Záró kérdezz felelek

 

Időpont:              2012. október 17. Szerda

Helyszín:            Oxygen Rendezvényközpont / Ramiris Irodaház 1139 Budapest, Frangepán u. 46.

Parkolás:             Az irodaház ingyenes őrzött parkolóval rendelkezik, a kapuban kérjen információt a biztonsági őrtől

Étkezés:              A szünetekben aprósüteményt, szendvicseket, üdítőt, kávét, teát szolgálunk fel Vendégeinknek.

Kérem részvételi szándékukat az alábbi elérhetőségen írásban jelezzék felém (levél küldése: Murányi Zoltán) a következő adatok megjelölésével:

–          Cégadatok (név, cím)

–          Kapcsolattartó személy neve

–          Kapcsolattartó személy elérhetősége

–          Várható létszám

 

A regisztrált vásárlóink között kisorsolunk

egy 4 órás, szakembereink által megtervezett ingyenes oktatást*.

 

További kedvezményekről információ a helyszínen!

 * Az oktatást Budapesti irodánkban biztosítjuk. Egyéb esetekben a kiszállási díj felszámításra kerül.

Üdvözlettel:
Murányi Zoltán
Értékesítési vezető