2015. szeptember 1-től számláink PDF-ben kerülnek továbbításra

Ugye Ön is bosszankodott már, hogy számlája lassan ért oda, vagy elkeveredett? A postai továbbítás értelemszerűen több időt vesz igénybe, mint egy kattintással postafiókunkból kinyomtatni aktuális havi számláinkat.

2015 szeptember 1-től a díjbekérőkhöz hasonlóan a nettó 100.000 Ft alatti számlákat e-mailben, azonnal nyomtatható PDF formátumban továbbítjuk partnereink felé. Ez egyaránt vonatkozik a kiegyenlítést igénylő hagyományos számlákra és a díjbekérőn már beérkezett összegek számláira is!

Amellett, hogy ügyfeleink elégedettségét növeljük, célunk egy papírmentesebb ügymenet kialakítása, a kézbesítési sebesség növelése, nem utolsó sorban a bélyeg alapú postai költségek csökkentése. Sőt, így a 8 napos fizetési határidőből a levél megérkezéséig nem telik el rögtön 4 nap, ügyfeleink több időt nyernek, azonnal tudnak reagálni.

mint papirusz

 

 

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az e-mailben kézbesített számla nem e-számla. A PDF tartalmaz egy, a törvényi előírásoknak megfelelő, példányszám feltüntetése nélküli számlaképet. A PDF tartalmát ki kell nyomtatni és papír alapon kell megőrizni. De Ön dönthet róla, hogy ezt hol tekinti meg, kinek továbbítja és hol nyomtatja ki egy alkalommal.

Amennyiben Ön nem élne ezzel a lehetőséggel, jelezheti ügyfélszolgálatunkon. A PDF továbbítási opciót partnerenként tudjuk beállítani, hogy az Önnek legmegfelelőbb módon kapja meg számláját.